Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 551
Sitter på en 1 år gammel Fujitsu Siemens Amilo pro bærbar. Her i går forsvant plutselig lyden, null lyd.

Noe forslag til dette? Har ikke hatt på høy lyd, har blitt behandlet pent, jeg aner null og niks...
Reboot/Reinstaller lyddrivere/Prøvd med en annen kabel pga kabelbrudd/Rengjør lydutgang for støv.

er det interne eller eksterne høytalere? Prøvd og google på din modell for og se om det er et vanlig problem?
virker andre høyttalere\headsett? hvis det ikke gjør det så ville jeg ha lastet ned de nyeste driverne til lyd kortet ditt
Føler meg som verdens største tulling nå, jeg ble kort og greit eid.

En i klassa kom bort å skrudde opp 'digital lyd' alt i orden igjen >.<

Bare slett tråd, eller le av den.
Jeg velger å se humoren i det. Spesielt med tanke på brukernavnet ditt ;D

Og ja, er klar over det som står i signaturen din


Og btw, flott at problemet fle fixad.
du så ikke på volumet før du lagde en tråd på Internett o.O jaja man lærer noe nytt hver dag
Sitat av desperat
du så ikke på volumet før du lagde en tråd på Internett o.O jaja man lærer noe nytt hver dag
Vis hele sitatet...

Hehe joda jeg gjorde det, men jeg dobbel klikka ikke på den så du får opp alle volum kontrollene >.<

Sorry
Sitat av Knowledge
Hehe joda jeg gjorde det, men jeg dobbel klikka ikke på den så du får opp alle volum kontrollene >.<

Sorry
Vis hele sitatet...
aah, i see^^
Fabelaktig. Made my day
Hehe, godt å ha noe å le av så tidlig på morgenen
Da var heldigvis posten min ikke helt forgjeves ^^