Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2017
Hvis de får flasker som dette?

http://www.finnmarken.no/lokale_nyhe...cle3158901.ece

Jeg tror neppe det kommer il å slå ann blandt gutta.

Litt morsomt likevel da
Marthe Kristin Johnsen tror ungdom, særlig jenter, vil drikke mer vann fra hennes penisflaske.

HAHAHA LOL! Saklig at folk kommer til å drikke fra ei sånn flaske blant folk :P
JEg tror jammen meg at jeg vil ha en slik flaske!
Når kommer det en egen til gutta a?:P
Sitat av Hardcore
JEg tror jammen meg at jeg vil ha en slik flaske!
Vis hele sitatet...
Ja, en. Men ingen kommer til å kjøpe mer enn en, hvis noen i det hele tatt kommer til å kjøpe en. For når de har kjøpt en flaske, da har de jo en sånn flask, så hva skal de med en til?

Flaska ser upraktisk ut, og ser ikke hvorfor noen skulle ha lyst på en sånn. Det er en veldig kortsiktig løsning å bynne å produsere "penisflasker".
Billig dildo da.

Ville mye heller ha slurpet i meg vann fra en stor vaginaflaske.
Hva med puppeflaske? Sutte, sutte. hehe
Jeg tror ikke det vil slå veldig an, men hadde jeg fått den ville jeg brukt den bare på trass.
Tror de heller burde satse på en av disse...

http://www.discreet-romance.com/images/products/SE064501.jpg

Water fillable vibrating 6" realistic dildo with balls. Fill with warm or cool water for extra sensations. Multispeed vibration. Requires 2 AA batteries (not included).
Vis hele sitatet...
Kilde.
Sitat av Turbolego
Tror de heller burde satse på en av disse...



Kilde.
Vis hele sitatet...
Den hadde nok slått mer ann, ja! :P
må ha! Men tror ikke det kommer til å hjelpe ungdommen å drikke mer.. heller pynt på skrivebordet eller noe sånt..
Jeg er gutt og hetro, men allikavel hadde jeg kommet til å kjøpt slike flasker istedet for vanlige vannflasker. Men ikke i stedet for brus

Er jo et morsomt påfunn uansett
I den homofobe verden vi lever i, tviler jeg at denne kommer til å slå ann hos gutta
Sist endret av Joachimsen; 1. desember 2007 kl. 17:59.
Tja.. Jeg tror den vil slå mer ann hos gutta enn hos jentene.
I den metroseksuelle verdenen vi lever i dag, og hvor de som er homofober er homofile, så er det stor sannsynlighet for at gutter -20 ville ha kjøpt den, fremfor jenter - uansett hvilken alder eller seksuellegning...
Nei, jeg ville også mye heller hatt en puppeflaske!
Hengepupp flaske, kanskje! xD
Sitat av GothQueen
Tja.. Jeg tror den vil slå mer ann hos gutta enn hos jentene.
I den metroseksuelle verdenen vi lever i dag, og hvor de som er homofober er homofile, så er det stor sannsynlighet for at gutter -20 ville ha kjøpt den, fremfor jenter - uansett hvilken alder eller seksuellegning...
Nei, jeg ville også mye heller hatt en puppeflaske!
Hengepupp flaske, kanskje! xD
Vis hele sitatet...
Nå motsier du deg selv.. Hvis en er homofob fordi at man prøver å skjule at en er homo så vil det si at man virkelig prøver å unngå alt som har med homoseksualitet å gjøre. Hvorfor kjøpe en penisflakse da?

Og jeg kan, på vegne av oss gutter, love deg at vi heller har lyst på en puppeflaske enn en penisflaske
Hvem i helvete vil gidde å drikke av en slik en blant folk?
Sitat av Joachimsen
Nå motsier du deg selv.. Hvis en er homofob fordi at man prøver å skjule at en er homo så vil det si at man virkelig prøver å unngå alt som har med homoseksualitet å gjøre. Hvorfor kjøpe en penisflakse da?

Og jeg kan, på vegne av oss gutter, love deg at vi heller har lyst på en puppeflaske enn en penisflaske
Vis hele sitatet...
Har du aldri hørt det før "Den som er homofob, er homofil!"
Og egentlig så er de fleste litt homofobiske av seg. Så derfor later de som om de ikke er homofobe, ved at de fks. leker med dildoer og den slags.
Ungdommen nå til dags er noen rare dyr!
Nå pleier det vel egentlig ikke være designet på flaska folk går etter når de er på butikken og skal kjøpe seg noe å drikke heller, så tviler på folk kommer til å drikke så jævlig mye mer vann av den grunn.
Ja til penisflakser!
Nei, jeg er ikke homofil!

Knall at noen vil utvide designet på flaskefronten. Der har det jo stått stille aldri så lenge. Hvorfor må flaskene se ut som Cola-flaska? Kan ikke mineralvann-gjengen prøve litt frèshere greier!

Hvorfor vil ikke en penisflaske slå ann blant gutta?
Jeg for min del er ikke redd for å miste min nåværende legning(hetrofil) pga ei penisflaske. Og det bør ikke andre gutter være heller, med annet de er litt usikre på seg selv og sin egen legning!
Sist endret av Blomsen Jr.; 1. desember 2007 kl. 18:30.
Hadde vært morro å ha som tåteflaske til barna, i og med at de trenger kalsium (melk)
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Blomsen Jr.
Ja til penisflakser!
Nei, jeg er ikke homofil!

Knall at noen vil utvide designet på flaskefronten. Der har det jo stått stille aldri så lenge. Hvorfor må flaskene se ut som Cola-flaska? Kan ikke mineralvann-gjengen prøve litt frèshere greier!

Hvorfor vil ikke en penisflaske slå ann blant gutta?
Jeg for min del er ikke redd for å miste min nåværende legning(hetrofil) pga ei penisflaske. Og det bør ikke andre gutter være heller, med annet de er litt usikre på seg selv og sin egen legning!
Vis hele sitatet...
Det er det teiteste jeg hører.
Fordi jeg ikke gidder og slepe rundt på ei flaske som er forma som en penis, så er jeg usikker på legningen min? Right.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Er jo noen som har laget andre flasker vann. Husker ikke hva de heter men er jo bare et rør med vann i. Et eksempel.
Litt oftopic, men:
Sitat av Blomsen Jr.
Kan ikke mineralvann-gjengen prøve litt frèshere greier!
Vis hele sitatet...
Det skjer ikke fordi flaskene som brukes i dag er vaskes og gjenbrukes. Pet flasker av det typen som er vanlig i utlandet og er egnet til kreativ flaske produksjon, er engangs beholdere som kastes etter bruk. Engangsavgiften på bokser og pet flasker er for stor til at tapperiene velger å investere i nytt utstyr for å gå helt over til pet og boks. I tilleg vil en stor del personer som er ansatt i flaske retur avdelingene miste jobbene, noe som videre taler til at engangs avgiften blir.
Sist endret av exuz; 1. desember 2007 kl. 19:13.
Sitat av GothQueen
Har du aldri hørt det før "Den som er homofob, er homofil!"
Og egentlig så er de fleste litt homofobiske av seg. Så derfor later de som om de ikke er homofobe, ved at de fks. leker med dildoer og den slags.
Ungdommen nå til dags er noen rare dyr!
Vis hele sitatet...
Jo, det er faktisk ikke et dumt utsagn, men les hva jeg skriver...

Jeg skriver at homofobe ikke kommer til å kjøpe den nettopp fordi at de er homofobe...
Men denne diskusjonen er en av de mest tullete jeg har opplevd på lenge, så la oss fukke den, hva?

Back to topic!
Sist endret av Joachimsen; 1. desember 2007 kl. 19:25.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
"På oppdrag fra fylkeskommunen, skulle elever på medie- og kommunikasjonslinjen ved Vadsø videregående skole komme med designforslag på vannflasker, slik at ungdom foretrekker vann fremfor brus."

Skjønner ikke elt det store med å diskutere denne saken. Som sitatet ovenfor forteller er det ikke mer seriøst enn at en jente på videregående har tegnet en flaske som ligner en penis/kuk/mannebein/tisselur/lishjkar osv.
For min del, så hadde jeg ikke gått på butikken for å kjøpe en penis flaske når jeg var tørst.
Da hadde jeg heller kjøpt vanlig imsdal, eller noe.
Driter i hvordan flaska hadde sett ut.
Men, dersom jeg kunne ha valgt mellom vanlig imsdal flaske, eller imsdalflaske med flashy LED-lys, så hadde jeg valgt den med LED-lys, selv om jeg måtte ha betalt 10kr mer for den! xD
"Wooh! Lookie at my greenie watery-thingy?"
Haha!

Ja du kan jo bare putte kefir oppi en penis-flaske når man er i gang da.. har jo lik virkning
Nei, jøss. Jeg vil ikke ha en plastikk kuk i munnen min. Foretrekker ekte vare
Vannet smaker da likt uansett hvilken flaske det er på...

Jeg tror ikke folk ville kjøpt mer eller mindre av vann på flaske uansett hvilken form flasken har, de velger det de liker.


EDIT: Ser for meg Bush komme i et møte og så dra opp penisflasken og begynne å sutte på den
Sist endret av junkpal; 1. desember 2007 kl. 23:28.