Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 604
bare lurte på om denne pc'en funker til minecraft og litt spill, ikke sånn kjempenye spill. http://www.lefdal.com/product/data/s...c-stasjonar-pc og vist du vet om noen som yter bedre spytt ut men skal kunne kjøpest på lefdal, elkjøp. liksom butikker i nærheten altså ikke komplett for eksempel.
Du får ikke gode stasjonære gaming-maskiner på Lefdal og Elkjøp.

Hvorfor kan du ikke bruke nettbutikker?
magnus3k's Avatar
Trådstarter
er ikke jeg som skal ha men en kompis å han gidder ikke å vente
men han skal ikke bruke den til ''gaming'' blir nokk bare minecraft og basics
Da synes jeg han skal kjøpe den møkkamaskinen, den drittungen. Vet ikke hva Minecraft krever, men det fungerer sikkert å kjøre de fleste spille på lave settings.
magnus3k's Avatar
Trådstarter
hahahaa
Evt. denne - der har du ihvertfall OK komponenter. Men den koster jo latterlig mye mtp. hva du får for penga.
Det tar jo under 1 uke å få pc levert fra komplett :O
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Det tar jo under 1 uke å få pc levert fra komplett :O
Vis hele sitatet...
Det er seks dager mer enn tolvåringer kan vente. Dersom han bestiller fra eksempelvis komplett, vil vi få enda flere tråder med 'Hvor er pakken min fra Komplett, den står ikke som sendt engang, og jeg bestilte for en halvtime siden'.
magnus3k's Avatar
Trådstarter
Sitat av prenix Vis innlegg
Det er seks dager mer enn tolvåringer kan vente. Dersom han bestiller fra eksempelvis komplett, vil vi få enda flere tråder med 'Hvor er pakken min fra Komplett, den står ikke som sendt engang, og jeg bestilte for en halvtime siden'.
Vis hele sitatet...
det er tolvåringer det.