Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1140
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok Adderall og fire Blå valium for to dager siden og har følt meg helt jævlig siden, har jeg gjort noe farlig? Har tatt disse stoffene før men ikke samtidig og ikke så mye av blå valium.
Hvordan ''jævlig'' føler du deg?
Du har sikkert bare tatt litt for stor dose valium og misliker den sedernede effekten. Diazepam har lang halveringstid, så ikke rart du kjenner dette i flere dager etterpå. Gi det litt tid og du er tilbake til deg selv igjen. Så vidt meg bekjent er det ikke noe stor fare ved å blande disse to.
Det er bare en comedown fra valiumen. Jeg foler meg deppet i flere dager etter effekten var valium loper ut. Gaar veldig fort over.
Jeg er interessert i å høre hvor mange mg Adderall TS tok. Kan du opplyse oss?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
dagen før jeg tok dette, tok jeg 2 blå valium. Dagen etter, altså dagen det er snakk om tok jeg en tablett, altså 30mg Adderall og 4 blå valium. Skal være helt ærlig og si jeg ikke er sikker på doseringen i Valiumen
Vanligvis er doseringen på såkalt "blåvalium" 10 mg per tablett. Tatt i betraktning at halveringstiden på Diazepam er 20-100 timer (ifølge Wikipedia) avhengig av individuell metabolisme, så må du nok regne med at det tar et par dager til en uke før du er nede på baseline igjen. Du burde ihvertfall ikke sette deg bak rattet før det er gått over en uke.
Blåvalium er 10mg Diazepam så lenge de er ekte 40mg den dagen du tok Adderall da.

Tipper du følte deg shitty som kombinasjon av litt nedtur på Addy og dehydrering. Du døgnet ikke tilfeldigvis? Lite søvn kan gjøre hvem som helst midlertidig deppa.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tipper du følte deg shitty som kombinasjon av litt nedtur på Addy og dehydrering. Du døgnet ikke tilfeldigvis? Lite søvn kan gjøre hvem som helst midlertidig deppa.[/quote]

Jeg har søvnproblemer fra før så dette hjalp ikke, har vel ikke sovet på noe rundt 5 dager nå
Du har ikke sovet på fem dager og lurer på hvorfor du føler deg jævlig?

Må vi virkelig gjøre tenkingen for deg?
Sist endret av krystallkongen; 10. desember 2019 kl. 15:31.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skaff noe å sove på heller, tror en natt søvn hadde gjort underverker.