Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 4982
Driver å tester ut en ny server jeg har satt opp, og tenker å ha "Lansering" på denne i morgen. dog vil den ikke wipes i morgen, så det er helt ok å begynne i dag, om noen føler for det.x



Litt informasjon :x

-Heter "Nordic Rust 2x" hvis du vil joine. Søk etter dette, så kommer den opp under modded.x

-2x på alt av ressurser, 2x + litt til på alt annet.x

-InstantCraft

-Litt raskere smeltingx

-Kortere netter, lengere dager.x

-Vil wipes hver første og tredje Torsdag hver mnd, og blueprints wipes på forced, altså første Torsdag hver mnd.x



Serveren mangler en del informasjon i /info og description og slikt, men dette skal være klart til i morgen. Grunnen til at jeg oppretter server selv, er ikke fordi jeg vil ha egen server, men fordi det finnes nesten ingen vennlige og hyggelige servere med godt humør. Målet mitt er å opprette ett samfunn, som sakte men sikkert kan vokse, og hvor salty idioter og griefing blir slått ned på og håndtert fortløpende.x

Send meg gjerne en pm om du har problemer eller spørsmål. Kommer også en give away på valgfrie skins til hvilket spill du ønsker på steam til en verdi av 100 dollar (ish 800kr) rundt juletider. Takk for oppmerksomheten.x