Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 7460
Modern Warfare-spillene må være blant de beste jeg har spilt noen gang, hvor jeg svelv ville ha rangert den 2. og 3. som de aug bsolutt verste.

Men har nå spilt disse 3 flere ganger og er nå på utkikk etter et annet spill. Gjerne et som er litt fritt room (som ved Red Dead Redemption) i tillegg til de vanlige oppdragene.

Noen gode råd?
Er selvsagt kun åpen for som for veldig gode omtaler.

Er også interessert i spill som The Settlers: Rise of an Empire
Jeg finner dette spillet enestående, da det virker at den er den enste i sin kategori mtp. Å fritt kunne sette opp bygninger, wall hvor man ønsker. Slik jeg ønsker. Det er også stort sett slik i the settlers: IV.

Noen gode forslag?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Multiplayer: Battalion 1944

Singleplayer: The Witcher 3 eller Bioshock Infinite

Simulation: Anno 1404
Enspillerdelen i cod: advanced warfare er fantastisk, var skeptisk til hele konseptet men er en av de beste kampanjene jeg har spilt i ett fps spill. Borderlands serien kan bære verdt og sjekke ut, gratis på ps+ denne måneden også. Splinter cell blacklist er ganske kult. Fallout 4, Dying light, xcom 2. Er så uendelig mye bra der ute og man finner spill i alle sjangre som vil fenge en.
Spill jeg har likt, noen begynner å bli gamle, men bra spill uansett...

Stalker, alt. Nyeste med missery mod. Spillet begynner å dra på åra. Likevell, ikke noe nytt som kan gi deg den opplevelsen.
Metro serien, sjekk ut redux. Det nyeste i serien kom i år tror jeg. Jeg venter til det blir billig, likte de 2 første godt.
Dying light, veldig underholdende spill.
Borderlands 2
Subnotica, overgikk alle mine forventninger.
Escape from tarkov. Er i beta stadiet, men få spill har gitt meg opplevelsen dette spillet kan gi. Intenst spill jeg har brukt alt for mye tid på.
Bf serien, jeg hoppet av etter v, eller igrunnen etter sist moderne bf-krigs spill. Så jeg aner ikke hvordan det nyeste er. Ea ødela denne serien for meg. Nevner bf pga det er i modern warfare kategorien.
Witcher 3, med div mods. F.eks 4k texturer, osv. Cut scenes så nesten ut som film, i en viss grad. Vedlig bra spill, jeg brukte veldig lang tid på å bli ferdig med det. Men jeg rundet alt, inkludert dlc. Fantastisk spill.
Stellaris, frostpunk, civilization (ikke det nyeste, men det som er ett hakk eldre med dlc)

Forslagene mine, som jeg kommer på i farten.
Sist endret av sneipen; 22. juni 2019 kl. 02:54.
Har ikke likt et eneste spill siden MW2 dagene, Apex er verdig!
Viss du ikke liker noen av spillene jeg har nevnt trenger du en ny hobby. ^^
Sist endret av sneipen; 22. juni 2019 kl. 03:01.