Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1162
Jeg er på utkikk etter ny overvåkningsløsning med 8 kameraer.
Har tittet endel på billige pakker fra ebay, alibaba men vet ikke hva jeg skal velge.

Derfor lurer jeg på om noen av dere freaks vet om en god løsning til en rimelig penge, dette gjelder utendørs.
Om de er bra i mørke spiller ingen stor rolle da jeg bruker flomlys under vært kamera
Du må beise sjarken!
Det finnes jo to muligheter hær, har du lyst til å strekke kabel gjennom hele huset eller skal de gå på Wifi?
PST
Trådstarter
Kabel er det jeg er ute etter
Du må beise sjarken!
Er det ikke mye lettere med wifi?
PST
Trådstarter
jo, men med tanke på sabotasje ved og blokkere signaler er det vel best og legge opp kabel
Man skal lese mye før øyene detter ut..
Sist endret av Fuzzybossen; 8. juli 2012 kl. 16:10.
Du må beise sjarken!
Hvem er det egentlig du frykter? Purken? mafiaen? Vegvesenet?
PST
Trådstarter
Det er vel ganske uvesentlig hva det skal brukes til..
Fler og fler idag skaffer seg kameraer. Skal selv bestille kameraer snart. Kan anbefale deg dome kamera. Lite, og hvis du er villig til å betale så kan du få en som roterer. Kan anbefale Vivotek.
PST
Trådstarter
Har sett endel på vivotek kameraene, de har tilogmed genial iPad Apps til kameraene sine
billigste løsningen er og sette opp egen wifi router og x antall wifi webkamerar opp mot en maskin som kjører webcamxp pro...

ellers så koster jo sikkelig overvåkings utstyr litt penger
Ta å sjekk ut denne siden:http://www.securitycamera2000.com/ca...y-System-Kits/

Har selv handlet en del kameraer både tråd og trådløse , ikke wifi men 2.4 ghz. Greie priser med frakt inkludert
Fungerer bra med Paypal.