Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1039
Prøver å lage en slags "nettavis" og bruker wordpress til dette da det ble mest anbefallt av brukere på forumet her.
Men nå trenger jeg litt hjelp.
Jeg vil ikke at tag'sa i artiklene skal vises da.
Jeg vil også ha fjernet 5 mins ago by admin 0 på hovedsiden og i artikkelen vil jeg ha det byttet ut Oppdatert dag.dato.år - klokkeslett.
Jeg vil også ha thumbnail på forsiden av siden, f.ex det første bilde som blir brukt i artikkelen.
På forsiden så slutter linken sån her blablabla ... så må man trykke på overskriften får å logge inn. Jeg vil heller ha blablabla *link*[Les mer]*link*

Jeg bruker wordpress men jeg vil ikke at det skal se ut som wordpress
Du må gå inn i temafilene og forandre på det du vil.
Trådstarter
81 5
I selve editoren?
Bruker Freshlife den kan sees her http://onlinewebapplication.com/2011...-download.html her er det thumbnails.
Har vært igjennom selve fresh life theme options men ikke sett muligheten...
Crew lofotLAN 2012
PureRushh's Avatar
Kan være a du må velge et fremhevet bilde når du lager en post. Slik det fungerer i mitt eget theme og i Themeforest sine themes iallefall.
Gå til utseende -> Redigering og fjern dette manuelt. Fortrinnvis bør du lage et dattertema først, slik at du slipper å oppdatere dette manuelt hver gang det kommer en oppdatering til temaet.
Trådstarter
81 5
Mandikir: Skjønner ikke helt hva du mener...
Har wordpressen på engelsk men etter jeg har gått på appearance og tittet finner jeg ingen funksjoner for dette...
Det er ingen "funksjoner" i kontrollpanelet som gir deg det du spør etter, men alt kan endres ved å redigere template-filene som benyttes. Om du skal komme noe som helst sted med å modifisere wordpress er du pent nødt til å lese gjennom en del av artiklene på http://codex.wordpress.org samt lære deg grunnleggende html,css og php. Alt du trenger å vite står forklarert i dokumentasjonen.

Er du ikke villig til å bruke tid på å lære deg hvordan template-systemet i et CMS er bygd opp kan du alltids finne en konsulent som gjør det for deg og betale for tjenestene istedet (eller bare kjøpe ferdige templates som passer deg bedre enn standardoppsettet)
Trådstarter
81 5
jaja jeg får vell sette meg ned å lese da