Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1673
Tror ikke dette har blitt tatt opp før så her goes;

Sitter her med heftig feber osv. og sliter med søvnen. Har noen ardin liggende (ikke spist før..) Er dette noe særlig stress å spise når man har feber av en eller annen grunn? håper på kjapt svar.
Hvordan er det og bestille valium på nette? Får man bestilt det uten resept?
spankingguru
Worner's Avatar
Ja man får bestilt det uten resept, men hvis det blir stoppa i tollen så ser tollerne på det som narkotika
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Worner
Ja man får bestilt det uten resept, men hvis det blir stoppa i tollen så ser tollerne på det som narkotika
Vis hele sitatet...
Nei, dei ser ikkje på det som narkotika. Dei ser på det som legemiddel du ikkje har resept på. Det blir sendt i retur, og du får ingen straff.
Skjekk narkotikalista. Er stoffet i valium (diazepam) på narkotikalista så behandles det som narkotika.
Selv med resept er det ikke lov å inportere legemidler som er "narkotika".
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av halla
Skjekk narkotikalista. Er stoffet i valium (diazepam) på narkotikalista så behandles det som narkotika.
Selv med resept er det ikke lov å inportere legemidler som er "narkotika".
Vis hele sitatet...
Dersom stoffet står på narkotikalista, så ja My bad.
spankingguru
Worner's Avatar
Jeg er nå temmelig sikker på at benzodiazepiner er klasifisert som et narkotisk stoff, men jeg har ikke noen kilder å vise til Er vel sikkert noen andre her inne som kan bekrefte eller avbekrefte det

Edit: Diazepamum er jo på narkotikalista. Det er vel det samme som Diazepam?
Sist endret av Worner; 25. januar 2007 kl. 22:17.
diazepamum er diazepam ja og alle andre benzodiazepiner (hvartfall de som selges i Norge) er også "narkotika"
Trådstarter: sjekk i felleskatalogen! Kan ikke tenke meg det skal være farlig med et par blå selv om du har feber.

Stakkars fyr; kommer med et enkelt spørsmål og folket tar over tråden med prat om import og greier, snakk om kapring!
Sist endret av pecado; 25. januar 2007 kl. 22:57. Grunn: tilleg bare
jepp, men jeg slapp å lage en helt ny tråd for å få svar på mitt spørsmål og han fikk sitt
Ja faen, var ikke mange on-topic svar her nei. Jeg prøvde å spise en i går det funka ikke så bra.. kan det ha noe med at jeg spiste mange paracet før det? Får prøve igjen i kveld da, får ikke sove ass :P