Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1259
hei!!Begynte på ritalin igår,ska begynne med 5mg også øke på!!!
Men eg føler faktisk litt ruset på de.litt som hasj,bortsett fra at eg er helt m i hode men ikke kroppen,blir bare helt avslappen å gidd ikke gjøre en dritt,dette går over etter 1-2timer da får eg bare ekstremt vondt i hode ,og sover nesten hele tiden! Er dette normalt?går det over?? er egentli litt digg da men,redd eg ska ikke gidde å jobbe når eg er sån slapp
Antageligvis bivirkinger som kommer i starten, skjer igjen viss du har opphold.
Selv får jeg problemer med og sove, vondt i magen da jeg begynner etter jeg har glemt og ta concerta'en 1mnd elns så bare vent og se du : )
Slapp? På ritalin? Sist jeg sjekket var ritalin som amfetamin. Har du sjekket deg for ADHD? Ritalin virker stort sett som amfetamin, litt annerledes grunnet ritalinens egentlige medisinsske virkning. Men du skal da ikke bli slapp av det? Vel, jeg tror kanskje du bør slutte med det uansett, amf er ikke bra.
Sitat av Gest^^
Slapp? På ritalin? Sist jeg sjekket var ritalin som amfetamin. Har du sjekket deg for ADHD? Ritalin virker stort sett som amfetamin, litt annerledes grunnet ritalinens egentlige medisinsske virkning. Men du skal da ikke bli slapp av det? Vel, jeg tror kanskje du bør slutte med det uansett, amf er ikke bra.
Vis hele sitatet...
Han har begynt på dem, altså vil jeg tro legen har skrevet dem ut mot ADHD? Og de skal jo roe deg ned, og fysiske plager som at du er veldig sliten osv går over, mange medisiser har det. La det gå en uke eller 2 så er nok alt mye bedre bare ikke gå rundt og tell bivirknger. ta en dag av gangen.
Jeg tenkte at siden det er plassert under rusmiddler er han kanskje av dem som tar det som lekedop, men jaja Jeg beklager misforståelsen. Hvis det er mot adhd er det vel normalt
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Om du får dette av legen din for ADHD, som det ser ut som, så er dette heller noe du bør ta opp med fastlegen din, som faktisk har flere års erfaring innenfor akkurat dette temaet, som det er nevnt her.