Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2256
Hørt rykter om at det har vært en del busts den siste tida, og flere jeg vet om har økt prisene eller tatt seg en pause grunnet dette. Noen her som har hørt noe?
Jo, det har vært noen busts i vinter, men har ikke hørt noe om oppsatte priser. Men kanskje det bare er dine kontakter, jeg veit at mine holder samme prisene.
Har ikke hvert så overmye av det i det siste rundt her jeg bor, har hørt at det har hvert litt vanskelig for et par dealere og få tak i, og det kan jo være grunnet noen busts.
Men ikke noe prisøkning hvertfall..
Riksguling
Phun Q's Avatar
Trådstarter
Litt gal formulering jeg brukte. Mente at de ikke var så rause på rabattene for tida, enn at de økte prisene.
Vel, hvis jeg har forstått deg riktig, så var de vel litt mer rause på rabattene før i høst. Nå er dem egentlig veldig strenge på "100 for grammet" og lignende. Men noen er jo fortsatt koselige
mongo priser i bodø for tiden.. ligger mellom 120 - 150 (hvis du skal ha bra shit)
Hvilket dop snakker vi om? Har hvertfall ikke merket noe på cannabis fronten. Ikke annet enn at det er kommet mye pot på markedet.
Tror nok det kommer veldig an på hvor i landet man befinner seg. Vet at det har vært noen busts i oslo i det siste, og 100 grammet er stort sett det man betaler selv for femmere og tiere med hasj. 100 kroner rundingen for knips ser også ut til å dominere. Mulig det er annerledes i Eventyrland, der Sinister kommer fra...
Jeg sa ikke at 100 for grammet er mye, men de strengere på det nå enn før i høst/sommer. Da kunne man få litt ekstra for de 100 man betalte, eller betale litt mindre. I alle fall hos mine kontakter. Men nå er det strengere..
Jeg vet ikke noe om høyere priser, men tilgangen på hasj har blitt betraktelig redusert. På hele sør-sørlandet er det ganske så skralt, og har vært det lenge.

I en sørlandsby forrige uke var det razzia på flere forskjellige adresser (rundt 10 mener jeg å huske). Noen av disse var kun røykere som ikke drev med noe salg, og det skal ikke ha blitt beslaglagt noe særlige mengder med narkotika.

Det som jeg syntes er rart er at det ikke står noe som helst i avisene om dette...
jeg har merket mye fremgang i salg av fersk pot i det siste, som gjerne koster 150 kr g, med svært kjip bonus/rabatt.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Mye weed om dagen. Spes i Oslo/Bærum. Ikke spes bra (NOEN har selvfølgelig bra), og 150,- standard. De som er glad ii tjall har det kjipt om dagen. Ihvertfall nord i akershus. Tjallen går for 120-150,- og er i beste fall god standard. Man kan bli depressiv av mindre!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ser ut som jeg valgte riktig tid å ha en lengre pause nå, ikke rørt noe på en måned og alle bekjente klager på stive priser, 150k for pot og brunt, mye dårlig brunt i omgang og, midt-norge.

Etter å forhørt meg mer var det fremdeles å skaffe ting til vanlig pris, men kvaliteten var sådan, hm, nå plutelig tikker det inn beskjeder om god svarting til vanlig pris.. markedet varierer med lysets hastighet :P
Sist endret av Dodecha; 23. januar 2007 kl. 16:46.
Ikke mye endringer pris eller kvalitets lista i dette distriktet.
Wow, Dodecha. Det var drastisk forskjell på pris i forhold til avstand
er lite brunt i trondheim men er fortsatt bra å få tak i. Mye bra pot, å endelig kommet mere knips. Klager ikke jeg
Har vært noen raid på østlandet (romeriket) i det siste og en del er tatt
Halvtørke her i distriktet.. På bedringens vei nå Prisen går aldri over 100/grammet men har vært dårlig med bonus i det siste.. Kvaliteten er fin though
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hører at det er lite i Bergen for tiden også, men siden jeg ikke er i miljøet så vet jeg ikke annet enn det jeg hører fra andre. Mange som har blitt tatt de siste ukene. Pot er det imidlertid mye mer enn vanlig av, men her er prisene ofte opp til 120-150kr/g.
Her i møre er tilgangen på alt blitt lettere, fått tilbud om stortsett alt som er å få tak i, knips, pepper, hasj, pot, 2c-I, osv, tilogmed kola (utrolig sjeldent her oppe) alt ligger på vanlig møre pris (dvs en del dyrere enn i sør)

edit: smiley
Sist endret av naiSt; 23. januar 2007 kl. 18:20.
er 2c-i vanligere enn kola i møre?