Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2010
Hva synes dere om denne siggen?

http://i28.tinypic.com/b3vjw8.jpg

Jeg er veldig ny i photoshop, så ikke skyt meg fordi den var stygg, jeg vil bare ha litt konstruktiv kritikk
du hadde en kul font.
Er helt grei.. Litt lys kanskje? Men vist du er nybegynner er den jo iallefall en veldig bra start.!
ganske kul, fonten var også digg.
Syntes det lyse var alt for lyst... nesten litt iriterende..!
Syntes den var fin. = )
Sitat av turbo2k
Syntes det lyse var alt for lyst... nesten litt iriterende..!
Vis hele sitatet...
Ehm overdriv litt mer da? Var jo ikke så lys
Sitat av Bestemors
Ehm overdriv litt mer da? Var jo ikke så lys
Vis hele sitatet...
Etter min menign så var det for lyst....!
Skjønner ikke helt hvorfor det lyset foran halo figuren er der nei. Blir litt for lyst og får fokus på bakgrunnen. Om det ikke er det du vil da? oO
Usikker på om du har prøvd, men du burde jobbet litt mer med blendinga av bakgrunn og figuren. Er jo bare en tålmodighetssak det da (ser ut som du har prøvd på den høyre armen hans).

Ellers tror jeg elementene hadde passa -bedre- (ganske bra valg fra før av) om du hadde valgt en halo karakter i f.eks rødt eller blått. Kontraster gjør seg =)
azeklor's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for alle de god tilbake meldingene. Jeg setter pris på å få konstruktiv kritikk
Sier det som de fleste andre (burde) si. Det tar 2 min å lage det i photoshop med mindre du tegner det selv. Denne tråden kommer til å bli stengt. Vedder jeg på...

Tegn det selv, bruk tid på det. Det der ser ut som en 14 åring har lagd.
Utklippet av figuren er noe shabby - se den hvite kanten på venstre siden av hjelmen. Å bruke litt blur og være mer nøyaktig bør gi bedre resultater.
For være litt konstruktiv jeg da. Lyset ødela mye, for det første kommer lyset fra feil side, vis du ser på render så er refleksjonen på andre siden. Du har ikke noe flyt i signaturen, ikke noe linjer å følge, det meste går på kryss å tvers. Vil anbefalle en litt mer vanlig font, ikke så "fancy" som din, Kartika, med ganske lav størrelse, 10 ca ser bra ut, så plasserer du fonten på fine strategiske steder.

Men til å være første sigg så klarer du deg bra, har du planer om å fortsette, join et designerforum, også kjent som forumforfolksombarelagersigs.

eksempler:
www.designsiden.com (er et designforum og ikke alt. 2)
www.ww-studio.com (Kun folk under 16år som lager sigs, men de har peiling
Sist endret av Kugie; 6. mars 2008 kl. 18:47.
Ble for lite fokus på figuren din (halo?) Så var ikke lyse helt 100% perfekt, men grei idè. Stå på!
azeklor's Avatar
Trådstarter
Sitat av max-mekka
Sier det som de fleste andre (burde) si. Det tar 2 min å lage det i photoshop med mindre du tegner det selv. Denne tråden kommer til å bli stengt. Vedder jeg på...

Tegn det selv, bruk tid på det. Det der ser ut som en 14 åring har lagd.
Vis hele sitatet...
Ja, det var noe en 14 åring lagde
Problem, officer?
thomasf's Avatar
For å være en signatur syns jeg den var så til de grader overkill både hva størrelse og grafikk angår. Men så er jeg ekstremt fan av minimalistisk grafikk og. Minte meg om Starship Troopers.
azeklor's Avatar
Trådstarter
Ingen flere som har en mening om siggen?
Sitat av azeklor
Ingen flere som har en mening om siggen?
Vis hele sitatet...
Bortsett fra at alt du har gjort her er å lime sammen tekst, bakgrunn og et bilde du har funnet et annet sted? Nei.

Som tidligere nevnt på forumet, nFF holder en litt høyere standard. Vi vil gjerne se arbeid gjort for hånd. Defor er posting av signaturer o.l. ikke så lurt her - prøv heller en gaming site elns.
Lukter litt "Jeg synes det er morsomt å teste ut ting i photoshop", og sånn sett ikke noe spesielt. Men prøv deg heller mer frem med egne ting så får du litt øvelse og kanskje et bedre og mer spesielt resultat.
Utklippet av Hao-Figuren har litt synlige hvite kanter, det lyste ble for lyst, virker rett og slett forstyrrene.
Og så likte jeg ikke helt skriften, men det er vel et spørsmål om smak.

Egentlig ganske mye oppramsing av det som er sagt før.
Skal la være å flame deg like ille som jeg pleier å gjøre med sånne "klippe ut en figur, lime på en bakgrunn, kline på litt filtere og skrive nicket med en kuuuuul font"-opplegg, selv om jeg syns det er like fantasiløst som vanlig, og ikke noe teknisk å skryte av i det hele tatt. Lyset går også feil vei i forhold til highlights på figuren, så dermed ser hele bildet feil ut.