Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 4974
Heisann, Ingen som vet om det finnes et program lignene paint , bare at alt har med graffiti og gjøre.
hva er galt med photoshop?
Trådstarter
75 3
ALT skal ha med graffiti og gjøre, du må lære åssen caps du burde bruke, osv.
Vet ikke om det er helt det du er ute etter, men søk etter graffiti studio.
Trådstarter
75 3
Putas! Nyderlig min venn^^
her.. ikkenoe spes men det er noe http://www.graffiticreator.net/
Trådstarter
75 3
Takker og bukker dudes^^
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Søk på; Graffiti Studio 2.0 på google.. det er det beste graffiti programmet! =)
Graffiti program? Penn og papir? Det beste du kan gjøre bruker bare Graffiti studio for å sjekke om farger passer
Digital nomade
trippy's Avatar
TOY!!! (syvtusentrehundreogsyttifiresmåsøtetegn)
Graffiti studio 2.0 - http://vandalsquad.com/ ?
Sist endret av 3RD; 21. februar 2008 kl. 22:01. Grunn: oisann, hadde vist et innlegg fra før av her...
Bare nevner dette siden du er grafittifrelst. Mye mulig du har hørt om det, men et tøft spill som lyder ved navnet: Getting up. Verdt å prøve synes jeg.

http://www.atari.com/gettingup/
det beste er vel egentlig å bare bruke penn og papir.. man kan også kjøpe seg Posca tusjer, som også funker veldig bra til å tegne graffiti!
twintouch er best
har faktisk aldri prøvd twintouch.. men de virker ganske dyre, så da regner jeg vel med at de er litt bra.. fungerer de likt som Posca? eller..
scr0tum er toy vet hvem du er på forumet hæhæ

men ja, vandalsquad er best
Sist endret av molotow; 21. februar 2008 kl. 22:57.
Sitat av molotow
scr0tum er toy vet hvem du er på forumet hæhæ

men ja, vandalsquad er best
Vis hele sitatet...
Oh yes indeed, begynte å intressere meg ordentlig for graff for drøye 1 måned siden. Så Toy kan du definitivt kalle meg.

Hvem er jeg? Og hvilket av forumene jeg henger på?
Sist endret av Pagliacci; 21. februar 2008 kl. 23:06.
Digital nomade
trippy's Avatar
OT: ikke for og disse scrotum men hvisdu vil bli god i graff, ikke bite style'n mr wiggles er ikke særlig rart du blir kalt toy da...
Sist endret av trippy; 21. februar 2008 kl. 23:12.
Sitat av trippy
OT: ikke for og disse scrotum men hvisdu vil bli god i graff, ikke bite style'n mr wiggles er ikke særlig rart du blir kalt toy da...
Vis hele sitatet...
OT: Nei nei, det er liksom bare liten "hobby på si" liksom, tegning generelt. Gir faen i om du eller noen andre kaller meg toy, for jeg er en. Siden jeg ikke driver på sånn egentlig. Men takk for tipset, har en del utenom mr wiggles også, men de er ei farget enda.
Lær deg å skisse med hånda på ark eller vegg(lovlig, ikke fuck opp ulovlig vegger med stygge piecer)......
twintouch er gode tusjer men tørker fort ut, ingenting lignede posca. posca er maling twintouch er blekk og har ikke pumpe-system.
Jeg har det største settet med twin-touch tusjer og er veldig fornøyd med dem.
Man får en spesiell flyt i fargen og det ser ut som fargene har rent inn i hverandre. Kompiser som har sett skissene mine osv sier at det ser ut som jeg har printa ut skissene
Men sant som folka sier ovenfor her man burde satse på og tegne med blyant og ark fordi jeg syntes photoshop blir litt juks. Også er det bedre og ha bokstavene i hånda blir mye bedre når man skal male. Men anbefaler deg og ikke tegne 2skisser og feie på med sprayboxer og tro du er Fos Crew liksom det er mer respect og lage en fin piz på en stor vegg istedet for og bombe hele sentrum med slitne writings!
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Ja, som nevnt tidligere: Hva er galt med Photoshop? Bruker du riktig blending så har du så realistisk "grafitti" som du kan ønske deg.
Sitat av ticks
Ja, som nevnt tidligere: Hva er galt med Photoshop? Bruker du riktig blending så har du så realistisk "grafitti" som du kan ønske deg.
Vis hele sitatet...
Vis man skal øve seg på og lage en piz som man skal mekke på en vegg er det ikkeno smart og tegne på photoshop fordi alt man gjør i photoshop kan man ikke gjøre på en vegg. Mens omtrent alt du gjør med en blyant kan man gjøre på en vegg
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
OK, men har du tenkt å sitte å tegne på skjermen med en blyant da? Det han spør etter her er jo et "graffiti data program".
ticks: Det er sant men vi begynte og diskutere om og bruke photoshop som et graffiti program som jeg ikke syntes passer..

Jeg vet om: www.bombtheworld.net
Graffiti studio
+ Google
▼ ... over et år senere ... ▼
WTF!? Er det ingen her som bruker Painter?
Du kan simulere hvilket som helst medie du vill, få malingen til å renne og stoppe den akkorat når du vill.
Gni olje inn i hverandre og lage troverdige oljemalerier, Spraybokser, markerings tusjer, penner vannfarger hva enn.
Sist endret av Epicgraphic; 25. januar 2010 kl. 14:02.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av trippy Vis innlegg
TOY!!! (syvtusentrehundreogsyttifiresmåsøtetegn)
Vis hele sitatet...
yessindeed... ( trebillinonerstorestyggeoggruseommetegnsomvilspisedeg! )
graffiti studio anbefales.!