Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1492
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lest en god del på internett samt forhørt meg i miljøet angående ulike fremgangsmåter når det kommer til preparering av dolcontin. Noen knuser tableten og koker blandingen med vann, mens noen sier att tilførsel av ild til blandingen er farlig å bør ungås.

Jeg er på leting etter informasjon som støtter dette, jeg er dessuten fullstendig klar over risikoen ved å injisere piller med bindemidler, men jeg ønsker å gjøre det så skade fritt som mulig.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ganske mange år siden jeg gjorde dette, men viss jeg husker riktig var den prosedyren jeg lærte og benyttet meg av som følgende: Suge av belegget utenpå, knuse tabletten, koke den opp i en skje, filtrere blandingen gjennom en dott, viss jeg husker riktig så kunne ikke vanlig bomull benyttes fordi den var for kompakt, noen lagde dott utav lo på en genser ( jævlig uhygenisk I know), jeg lærte at man skulle dobbel filtrere, altså etter du har trekt den opp skulle man sprute blandingen ut igjen for så å trekke det opp igjen, om du da skulle koke den opp enda en gang først husker jeg ikke. Så til slutt var det viktig å sette det så raskt som mulig, dette fordi viss blandingen begynner å bli kald så klumper den seg. Dette ble veldig surrete, sorry, er lenge siden jeg gjorde dette, og jeg husker faktisk at de gangene jeg hadde dolkis så fikk jeg ofte noen ande som hadde mer erfaring enn meg til å mekke den fordi det var så jævlig mye arbeid.

Jeg har som du ser ingen informasjon som støtter at det er farlig å koke de, jeg gjorde det vær gang og de funket som bare det. Jeg har aldri hørt om å skyte de uten å koke de først
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gjør akkurat det samme som deg, å de fleste jeg kjenner utfører samme metode, men vi lar kaldt vann kjøle ned pumpa med blandingen istedet for varmt vann. Noen knuser pillen og varmer den i vann i microen også.

men men, har fått nokk av dol, toleransen blir skyhøy fort å det koster flesk å holde på med. Gateprisen er latterlig.
Jeg har prøvd litt forskjellig, og kommet fram til det jeg synes fungerer best.

Jeg vasker av belegget i ei lita skål, og tørker den med torky.
Så knuser jeg den med tablettknuser, og tømmer pulveret over i kokekaret mitt og kokt opp. Jeg bruker en bitteliten smørsmelter og komfyr, men har ei sausøse jeg bruker hvis jeg skal "ut i verden". Jeg bruker kokekar i rustfritt stål, da det er enkelt å anskaffe, billig og trygt. Jeg bruker de også kun til koking av dop, og rengjør de med teknisk sprit før og etter bruk. Til filter har jeg brukt bomullpads som jeg har klipt i passe biter, ikke hatt så store problemer med at de har gått tett. Hvis de går tett så prøv å blås litt ut igjen, og prøv å dra opp på nytt. Hvis det ikke går hadde jeg prøvd med ett nytt filter.

En ting til som kan gjøre ting ennå.tryggete for deg er å kjøpe deg micronfilter eller andre opptrekksfilter.
Det selges på apotek i norge, og e-bay selger i hvert fall.
Har ikke prøvd dette ennå, men kanskje i framtiden.
Info om hvilken type filter vet jeg ikke, men erowid gjør.