Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1264
For øyeblikket går jeg på Ritalin depot kapsler og lurer på hvordan jeg skal forholde meg til andre rusmidler. Jeg forstår det slik at man helst ikke skal blande amfetamin / metylfenidat med annet stoff, men hvordan funker det om kroppen er vandt til stoffet? Er det helt okei å ta litt LSD eller raile litt ketamin selvom jeg har tatt Ritalin, eller burde jeg planlegge dagen litt bedre og la være å ta Ritalin om jeg skal ta noe annet?
Om du er vant til å ta ritalin så er det ikke noe i veien for å ruse deg på rusmidler som ikke i hovedsak er stimulerende, slik som ketamin og lsd.
Mulig du bør tenke mer over det om du skal ta andre stimulanter, men jeg tviler på at det skal ha mye å si, da medisinske doseringer av adhd medisin ikke er svært høye
Du kan fint ruse deg på andre ting samtidig.. jeg personlig ville bare vært forsiktig med blanding av sterke psykedeliske stoffer og sentral stimulerende midler. Dettte er pga flere kompiser av faren min har havna på evighetstrip på blanding.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Går selv på elvanse. Fungerer fint å røyke cannabis mens du er på dem, men vil ikke anbefale å blande ADHD-Piller med psykedeliske stoffer. Benzo funker greit på nedturen da, om det er din greie.