Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1363
Hei! Om man har en flaske LSD. Der hver dråpe tilsvarer ca 130ug. Hvordan kan man enklest mulig lage en del mikrodoser? Hørt at det er best med alkohol, men funker det å løse opp i vann og? Hva slags utstyr trenger man? Jeg tenker å lage mikrodoser rundt 10-15uq.
Sist endret av playboyboler89; 13. oktober 2018 kl. 17:07.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan godt bruke vann, men hvis det skal stå lenge, bør du bruke destillert vann.

Vann fra springen har klor og andre urenheter som bryter ned LSDen.
Sterilt vann og 20ml sprøyte er fint og holder uten nevneverdig potenstap et halvår - mørkt i kjøleskap, etter min erfaring.

Du kan da ta f.eks 2ml for mikrodosering som vil da være ca 13mcg.
En venn av meg hadde nok tatt LSD og så blandet med wan eller milk
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Hva enn du gjør ikke bruk vann, destillert eller ikke. Bruk alkohol, som vodka feks. Du trenger en sprøyte og en liten glassflaske(selv har jeg noen på 50ml) så er det bare til å blande, og dosere deretter
Sitat av kmsc Vis innlegg
Hva enn du gjør ikke bruk vann, destillert eller ikke. Bruk alkohol, som vodka feks. Du trenger en sprøyte og en liten glassflaske(selv har jeg noen på 50ml) så er det bare til å blande, og dosere deretter
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal man ikke bruke sterilt vann?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Hvorfor skal man ikke bruke sterilt vann?
Vis hele sitatet...
Kort og enkelt fordi det med tiden dannes mikroorganismer, og det vil mugne. De jeg kjenner som absolutt måtte bruke vann ved mikrodosering har fått dette problemet, så hvorfor ta sjansen? 100ml vokda på polet koster 55kr
Sitat av kmsc Vis innlegg
Kort og enkelt fordi det med tiden dannes mikroorganismer, og det vil mugne. De jeg kjenner som absolutt måtte bruke vann ved mikrodosering har fått dette problemet, så hvorfor ta sjansen? 100ml vokda på polet koster 55kr
Vis hele sitatet...
Null pes de gangene jeg har gjort dette iallfall. Krever et minimum av renslighet selvsagt, samt sterilt vann i ny sprøyte oppbevart i kjøleskap. Med mindre man skal spe 10 mikrodosering over laaaang tid, funker det fjell.