Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1308
Kjøpte en Nvidia Shield TV på finn.no. Viser seg at kontrollerern ikke fungerer, så jeg kommer meg ikke forbi åpningsskjermen der jeg blir bedt om å trykke på den grønne Nvidia knappen.

Åpnet opp kontrollerer, og det virker som at det er brudd eller noe i en av de tynne kablene som forbinder knappene med printkortet. Når jeg "tukler" med den får jeg nemlig av og til lys i knappen!

Har google det jeg er god for men klarer ikke å finne noen som selger en slik kabel.

Det som står på den er: E248682 WM20941 105C 90V VW-1HF

Et språk jeg ikke snakker!

Sist endret av Greenthumb; 27. mai 2018 kl. 17:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
For å finne kabel må du ha antall leiarar, og pitch. Pitch er avstanden (senter-senter) mellom to leiarar. Deretter kan du prøve å finne det på ebay.xHer er døme på seljar med kabel med 0.5 og 1mm pitch.

Det er og verdt å merke seg at pitch fort kan vere i tommer eller mil. 0.1" pitch vil vere 100mil pitch.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Hurricane76 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er dette en sak man kan klippe til selv eller noe? så veldig mye større ut enn den jeg har!
Hvorfor koster slikt det samme som ei kinesisk ukelønn?
Ny kontroll koster vel ca. Det samme som den kabelen som ble linka....