Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1446
Hei

Jeg har planer om å lage meg en klatrevegg innendørs i huset mitt. Det er primært for ungene mine (som idag er fra 3 til 10 år). Jeg har tenkt å bruke tykke sponplater eller liknende som klatrepunkter skal monteres i. Går det an å dekorere veggen med grafitti hvis de sparkles og males hvitt først? Platene skal males/spraies utendørs før de tas inn i huset for montering.

Jeg trenger forslag til motiv, som kan være en tekst eller figurer/landskap/scenario. Hvis noen grafitti folk fra Sandnes-Stavanger området leser dette, ta kontakt hvis du er interresert i en slik jobb.

Veggen min er 2,40m høy og 4m lang.

mvh Eirik
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ett fett motiv kunne kanskje ha vært en/flere gekko(er)? Ettersom det er en klatrevegg du setter opp..? Den tidligere klatreklubben jeg var med i gikk under navnet Gekko.
Sist endret av Tardenturd; 13. desember 2009 kl. 02:59.