Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 829
Lurer på hva smertestillende som er bra mot kronisk ensomhet og den slags følelser. Har fortrengt følelsene i flere tiår men det funker ikke lenger.

De har blitt slik at jeg ikke lengere klarer å sove, og smerten tar for mye oppmerksomhet.

Jeg er autist og er også ganske uheldig med utseende så jeg kan ikke fylle behovene på en "vanlig" måte.

Lurer på hva type smertestillende som er best. Vil ikke bli skikkelig "rusa", bare få vekk smertene.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Kronisk ensomhet som i depresjon, eller hva slags smerte mener du her?

Jeg tror ikke det er veldig vanlig å få utskrevet sterkere smertestillende for nedstemthet, kanskje jeg mistolker deg. Benzoer og enkelte type antidepressiva og psykotika er vel det du heller kunne trengt? Her er det mye å velge i. Hva sier legen/psykologen fin?
Planen din er dømt til å føre til mer elendighet enn det du opplever nå. Ville heller snakket med fastlege og/eller psykolog for å få løst problematikken uten å ty til rus.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cannabis er en god anti-depressiva. Mye bedre for helsen og tryggere generelt enn å starte på div piller.
TS: Husk det er en veldig fin linje mellom å dra nytte ut av rusmidler og gjøre ting verre. Om du bruker rusmidler for mye så vil din smerte bare bli større og du får i tillegg en håndfull nye problemer og "smerter" å deale med, men om du bruker dem forsiktig med gode nok mellomrom så kan rusmidler absolutt være ett lys i hverdagen, den bølgen kan du også surfe litt på selv da du ikke bruker dem.

Alle er forskjellig, så alle tåler ikke de forskjellige rusmidlene like bra. Forsiktig cannabis bruk kan dog kanskje være en ting for deg? ikke vet jeg
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Cannabis er en god anti-depressiva. Mye bedre for helsen og tryggere generelt enn å starte på div piller.
Vis hele sitatet...
Bastant påstand, kan du underbygge den med en kilde?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bastant påstand, kan du underbygge den med en kilde?
Vis hele sitatet...
Relativt kjent sak da at cannabis booster humøret? Det fungerer ihvertfall for meg når jeg er deppa. Dog kan depresjonen bli verre når jeg skal slutte å bruke det om jeg har brukt daglig over lenger perioder (type rebound effekt på en måte)
Sikkert flere som blir deprimerte av cannabis i seg selv, men igjen det er det visse folk som blir av anti depp dem får fra lege også.

Sånn generelt for folk flest så hjelper cannabis på depresjon