Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2136
Hei,

Jeg har store problemer med google chrome når jeg ser på videoer på youtube eller andre kanaler.
Jeg har tømt loggen, oppdatert til nyeste versjon, ingenting hjelper der det bare fortsetter å lagge noe voldsomt.

Har testet IE og der funker det feilfritt.

Noen som vet hva dette kan skyldes og hva jeg eventuelt bør gjøre?
Sist endret av datahjelp; 13. juni 2018 kl. 16:38.
Trådstarter
Sitat av questionmarkit Vis innlegg
Vis hele sitatet...
jeg testet det nå og samme problemet.
Jeg fatter det ikke.
Skulle se en kamp via unibet nå og hakker som bare det.
Annen trafikk på enheten du sender ifra? HVis jeg caster ifra pc oog har utorrent opp på samme pc er det nærmest umulig å se på tvn.
Trådstarter
Sitat av Dice Vis innlegg
Annen trafikk på enheten du sender ifra? HVis jeg caster ifra pc oog har utorrent opp på samme pc er det nærmest umulig å se på tvn.
Vis hele sitatet...
utorrent bruker jeg ikke og har kun på nettleseren nå på pcen, verken spotify eller andre tjenester er på .
Hvor rart er ikke dette?
Har vært slik i noen uker.

Tok scan av pcen også, men ingen hjelp og få
Sitat av datahjelp Vis innlegg
utorrent bruker jeg ikke og har kun på nettleseren nå på pcen, verken spotify eller andre tjenester er på .
Hvor rart er ikke dette?
Har vært slik i noen uker.

Tok scan av pcen også, men ingen hjelp og få
Vis hele sitatet...
Skjønner, rart. DU kan jo gå inn i oppgavebehandling og på nettverk for å se om pcn har noen aktivitet på nettverket. Har også fått hakking på chrome når windows har oppdatert seg selv f.eks.
Er det slik på alle enheter du caster ifra, eller kun pcn?
Trådstarter
Sitat av Dice Vis innlegg
Skjønner, rart. DU kan jo gå inn i oppgavebehandling og på nettverk for å se om pcn har noen aktivitet på nettverket. Har også fått hakking på chrome når windows har oppdatert seg selv f.eks.
Er det slik på alle enheter du caster ifra, eller kun pcn?
Vis hele sitatet...
Interessant at du skrev det. Nå testet jeg det fra mobilen og da hakket det litt i starten, men det stabiliserte seg så det ble bra tilslutt.