Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3060
Fikk mitt første gram me noe jeg vart fortalt var indika weed.. når eg røyka det så vart eg først jævli svimmel så vart fargane veldi lyse og morsomme så bynte eg å flire tryne ta meg å så vart kjeften min heilt tørr.. så kom hjerteslaga i ei jævlig stor fart, så eg kjøpte meg nokke å drikke før eg satt meg på bussen.. eg hørte på wiz khalifa å klarte såvidt å ha øynene mine oppe.. Å d va jævlig kosligt menst eg satt der å såg mykje rart faenskap i halvsøvne.. så gjekk telefonen min tom for strøm å da bynte eg å spy på bussen.. spydde kvar gang eg åpna øynene mine å når eg kom heimat så forsatte det å komme spy.. eg røyka ca rundt 16.40 å følte meg ikkje bedre før rundt 22.00.. mitt spørsmål e da om ditta ha kunne ha vært nokke anna enn weed?
Sist endret av Snusmester99; 7. desember 2017 kl. 13:31. Grunn: Hadde ikkje skreve ferdig.
Det kan det fint ha vært. Kan også ha vært weed. Men trenger mer informasjon for å vite om det var det i akkurat dette tilfellet.
Vart knall rosa i øynene, er ikkje akkurat en ekspert i ditta område her.. røyka 9 små drag av en liten joint som var «weed» å tobakk oppi
Ingen kan komme med en sikker konklusjon på hva dette var. Men jeg antar at det var god weed med høyt innhold av THC.

1: Hadde du inntatt andre rusmidler før du røyket? feks alkohol ?
2: Røykte du 1 gram sammenhengende ?
3: Hva hadde du spist før du røykte? rett før?
4: Hvor kjøpte du dette?
5: Har du mer igjen? (for å eventuelt dele et bilde eller kjøpe testkit).

Kan jo være at du brygget på en matforgiftning eller mageinfeksjon av en eller annen art.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du grønna. God weed og 9 trekk av nybegynner = for mye. 2-3 trekk er nok.
Det kan være ganske ubehagelig å røyke for mye, spesielt hvis du ikke er vant med rusen. Hvis du røyket ett gram i en fei var dette alt for mye, og forklarer reaksjonen din. Hørt om å "grønne" før? Som markonan sier hadde bilde hjulpet, men likevel med bilde er det kun et testkit som kan evt utelukke THC som er tingen her. Høres ut som for mye røykings på kort tid uten toleranse, men en skal også være forsiktig med å utelukke at det var noe annet enn THC i. Men siden spørsmålet er "spice" og ikke "syntetiske cannaboider" kunne et bilde ha utelukket dette.
Sist endret av knert1; 7. desember 2017 kl. 15:19.
Som de andre sier er det vanskelig å si. Jeg vil ikke anbefale å kjøpe ferdigrulla joints eller grinda weed fra folk du ikke stoler på, og generelt sett er det jo mye mer gøy å få hele buds.

Med mindre du kan si hvor mye weed som var i jointen blir det nesten umulig å si hva det var. Hvis du i tillegg ikke er vandt med nikotin kan det også ha spilt inn. Jeg liker selv ikke å røyke noe blanda med nikotin da nikotinen bare gjør meg kvalm og stressa.

Ta opplevelsen som en lærepenge. Neste gang du kjøper noe, ikke kjøp med mindre du får se produktet først og ikke kjøp ferdigrulla eller grinda weed. Og røyk mindre, begynn med 1-2 trekk og vent en stund.
Spice verken ser ut, lukter eller smaker som weed, så det var det nok ikke.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
9 trekk er aaalt for mye for en nybegynner. Som det ble nevnt over her holder det i massevis med 2-3 små trekk. Weed kommer snikende de neste 10 min etter du har røyket,så ikke patt på jointen til du kjenner rusen x)
Lykke til neste gang.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du døgna før du røyka er det mulig å se hallusinasjoner på weed, aldri hørt om noen som har sett hallusinasjon på weed utenom søvnmangel.
Sitat av Markonan Vis innlegg
Ingen kan komme med en sikker konklusjon på hva dette var. Men jeg antar at det var god weed med høyt innhold av THC.

1: Hadde du inntatt andre rusmidler før du røyket? feks alkohol ?
2: Røykte du 1 gram sammenhengende ?
3: Hva hadde du spist før du røykte? rett før?
4: Hvor kjøpte du dette?
5: Har du mer igjen? (for å eventuelt dele et bilde eller kjøpe testkit).

Kan jo være at du brygget på en matforgiftning eller mageinfeksjon av en eller annen art.
Vis hele sitatet...
Hadde ikkje drukke nokke alkohol, nei røyka en liten joint me kansje 0.20g i? Hadde ikkje spist nokke på ei stund..
Hos en kompis, ja men er ferdig rulla.. såg på menst han mekka den å han sa att d var virklig sterke greier som kom til å få meg stein.

Sitat av Markonan Vis innlegg
Ingen kan komme med en sikker konklusjon på hva dette var. Men jeg antar at det var god weed med høyt innhold av THC.

1: Hadde du inntatt andre rusmidler før du røyket? feks alkohol ?
2: Røykte du 1 gram sammenhengende ?
3: Hva hadde du spist før du røykte? rett før?
4: Hvor kjøpte du dette?
5: Har du mer igjen? (for å eventuelt dele et bilde eller kjøpe testkit).

Kan jo være at du brygget på en matforgiftning eller mageinfeksjon av en eller annen art.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
9 trekk er aaalt for mye for en nybegynner. Som det ble nevnt over her holder det i massevis med 2-3 små trekk. Weed kommer snikende de neste 10 min etter du har røyket,så ikke patt på jointen til du kjenner rusen x)
Lykke til neste gang.
Vis hele sitatet...
Hehe takker skal gi det ett nytt forsøk imorga

Sitat av topdogg Vis innlegg
Som de andre sier er det vanskelig å si. Jeg vil ikke anbefale å kjøpe ferdigrulla joints eller grinda weed fra folk du ikke stoler på, og generelt sett er det jo mye mer gøy å få hele buds.

Med mindre du kan si hvor mye weed som var i jointen blir det nesten umulig å si hva det var. Hvis du i tillegg ikke er vandt med nikotin kan det også ha spilt inn. Jeg liker selv ikke å røyke noe blanda med nikotin da nikotinen bare gjør meg kvalm og stressa.

Ta opplevelsen som en lærepenge. Neste gang du kjøper noe, ikke kjøp med mindre du får se produktet først og ikke kjøp ferdigrulla eller grinda weed. Og røyk mindre, begynn med 1-2 trekk og vent en stund.
Vis hele sitatet...
Eg såg på menst han mekka den men har virklig ikkje peiling på ka det var.. han sier nå att det var indica weed å d var mykje thc i d så det var skikkli sterke saker.. å er godt vandt med nikotinet, takker for svaret å ska følge tipsa neste gong ej røyka
Sist endret av Snusmester99; 7. desember 2017 kl. 21:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Indica med mye thc er en selvmotsigelse, den typen skal inneholde mye cbd, ikke thc. Kanskje du ikke bør la det bli noen neste gang, da reaksjonen din på stoffet var såpass abnormal. Det kan lønne seg å lytte til kroppen sin.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du døgna før du røyka er det mulig å se hallusinasjoner på weed, aldri hørt om noen som har sett hallusinasjon på weed utenom søvnmangel.
Vis hele sitatet...
Det er ikke uvanlig å få CEVs om man røyker alt for mye de første gangene man prøver. Fikk selv enorme CEVs min første gang, etter en rolig tur på tørrbongen.

Sitat av tihihihi Vis innlegg
Indica med mye thc er en selvmotsigelse, den typen skal inneholde mye cbd, ikke thc. Kanskje du ikke bør la det bli noen neste gang, da reaksjonen din på stoffet var såpass abnormal. Det kan lønne seg å lytte til kroppen sin.
Vis hele sitatet...
Dette er en helt normal og ufarlig reaksjon på å få i seg for mye hasj. Uten å oppfordre noen til røyke noe som helst, men om det hadde vært meg hadde jeg kjørt på med ett forsøk til - Bare med lavere dose
Ikke hør på disse tullingene, du blir ikke så fucked om du har tatt 9 trekk fra en spliff. Det som er tingen er at weed ikke er for alle sammen, noen tålerer ikke highen og kan ende opp med å kaste opp/svimmelhet. Jeg vet dette fordi jeg har en kompis av meg som reagerer på ganske lik måte som deg hver gang han røyker. Første for gang så delte jeg en god grønn joint med 2 av kompisene mine, med litt over ett gram, følte meg bittelitt kvalm da jeg begynte å røyke siden jeg ikke var en røyker. Så jeg fikk jævlig harde throat hits, men ellers så gikk det greit etter vi røyka.

Så weed er sikkert bare ikke for deg. Kan også hende du fikk noe lacet shit som er ganske vanlig i oslo.
Sist endret av memes; 8. desember 2017 kl. 11:52.
Sitat av memes Vis innlegg
Ikke hør på disse tullingene, du blir ikke så fucked om du har tatt 9 trekk fra en spliff. Det som er tingen er at weed ikke er for alle sammen[...]
Så weed er sikkert bare ikke for deg. Kan også hende du fikk noe lacet shit som er ganske vanlig i oslo.
Vis hele sitatet...
Er i hvertfall to ting som er helt ute..

Selvfølgelig kan du bli kjemperuset om du tar 9(!) trekk fra en J første gangen.
Det er relativt vanlig blant de som røyker å ha grønnet ut minst en gang.
Noen kan også oppleve svake synsforstyrrelse med åpne øyne, og relativt sterke hallusinasjoner med lukkede øyne.

Det er absolutt ikke "ganske vanlig" å få lacet weed/hasj. Det har garantert hendt. Men langt ifra vanlig. Om det feks er et Spice lignende stoff som er tilsatt både ser det, smaker, og lukter annerledes.

if it doesn’t look like weed, smell like weed, or taste like weed — it isn’t weed.
Vis hele sitatet...
Sist endret av KjemikalieX; 8. desember 2017 kl. 12:10.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av memes Vis innlegg
Ikke hør på disse tullingene, du blir ikke så fucked om du har tatt 9 trekk fra en spliff. Det som er tingen er at weed ikke er for alle sammen, noen tålerer ikke highen og kan ende opp med å kaste opp/svimmelhet. Jeg vet dette fordi jeg har en kompis av meg som reagerer på ganske lik måte som deg hver gang han røyker. Første for gang så delte jeg en god grønn joint med 2 av kompisene mine, med litt over ett gram, følte meg bittelitt kvalm da jeg begynte å røyke siden jeg ikke var en røyker. Så jeg fikk jævlig harde throat hits, men ellers så gikk det greit etter vi røyka.

Så weed er sikkert bare ikke for deg. Kan også hende du fikk noe lacet shit som er ganske vanlig i oslo.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hva du røyker, men det høres ut som noe dårlige greier utifra mengene du snakker om. Jeg bruker 0.3 i en joint til 2 personer, og vi blir balle. Jeg og dama røyker hver dag hele kvelden etter jobb, og forbruker vårt er på ca 0.6g pr dag med bong. (0.3g pr pers)
Så ville vurdert å bytte dealer hadde jeg vært deg.

Hilsen en som tok første spliff i 2006 og røyka hver eneste dag de siste 8 åra.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet ikke hva du røyker, men det høres ut som noe dårlige greier utifra mengene du snakker om. Jeg bruker 0.3 i en joint til 2 personer, og vi blir balle. Jeg og dama røyker hver dag hele kvelden etter jobb, og forbruker vårt er på ca 0.6g pr dag med bong. (0.3g pr pers)
Så ville vurdert å bytte dealer hadde jeg vært deg.

Hilsen en som tok første spliff i 2006 og røyka hver eneste dag de siste 8 åra.
Vis hele sitatet...
Folk er forskjellige. Som han sier så er det noen som bare ikke tåler det så godt. Har selv røyket daglig nesten dobbelt så lenge som deg, dyrket noen av verdens mest potente strains, men kan ikke forstå hvordan dere kan røyke "hver dag hele kvelden etter jobb" på bare 0,6g på deling. Hørtes flott ut det, men tror nok dere hadde grønna ut av en annen dimensjon om dere hadde kommet hit og fulgt vårt tempo
Nå er det jo stor forskjell på hvordan man reagerer når man er innrøyka/har høy toleranse og ikke. Er jeg innrøyka, blir jeg bare steinere og steinere (ev. høyere og høyere), på behagelig vis, jo mer jeg røyker. Etter en pause på en uke eller to, kan jeg fort bli ubehagelig påvirket etter bare en halv joint.

Trådstarters reaksjon virker for meg som en helt standard nybegynner-reaksjon på litt for mye av en litt for god weed. Hilsen en som har røyka siden 1993.
Sitat av kallisti Vis innlegg
Nå er det jo stor forskjell på hvordan man reagerer når man er innrøyka/har høy toleranse og ikke. Er jeg innrøyka, blir jeg bare steinere og steinere (ev. høyere og høyere), på behagelig vis, jo mer jeg røyker. Etter en pause på en uke eller to, kan jeg fort bli ubehagelig påvirket etter bare en halv joint.

Trådstarters reaksjon virker for meg som en helt standard nybegynner-reaksjon på litt for mye av en litt for god weed. Hilsen en som har røyka siden 1993.
Vis hele sitatet...
Haha takker, skal prøve igjen no om njaa ca 20 minutter skal oppdatere dere hvordan d gikk
Som sagt, ta det rolig og røyk litt om gangen. Ta to trekk, vent et kvarter. Om du ikke føler noe særlig da kan du ta to trekk til, osv.
Sitat av topdogg Vis innlegg
Som sagt, ta det rolig og røyk litt om gangen. Ta to trekk, vent et kvarter. Om du ikke føler noe særlig da kan du ta to trekk til, osv.
Vis hele sitatet...
Trur ej e forelska
Gikk så jævli bra nå.. røyka ei stund sia no.. røyka opp 1g hahaha er forsatt stein
Se der, ja. Bare å være litt forsiktig, så går det som regel bra.
Sitat av Snusmester99 Vis innlegg
Trur ej e forelska
Gikk så jævli bra nå.. røyka ei stund sia no.. røyka opp 1g hahaha er forsatt stein
Vis hele sitatet...
Rimelig stor forskjel på å mate på 1g på et par minutt og å røyke 1g over et par timer. Jeg hadde nok selv blitt alt for fucked etter førstnevnte, og jeg har røyka i et par år nå.

Anbefaler også å holde det til helgerøyking. Røyker du hele dagen hver dag kan det ende i problem. Røyker du hver kveld mister det magien. Mye mer magisk når du kun røyker en gang i blant. Enjoy!