Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3224
Jeg og to kamerater skal en tur til Amsterdam i slutten av måneden. Problemet vi har støtt på er at kontaktpersonen, altså han som la inn bestilling på hotellrommet, har funnet ut at han ikke kan delta på grunn av jobbmessige årsaker.

Det jeg lurer på da er hvor problematisk dette vil bli på innsjekk, dersom vi har med ordrebekreftelse o.l? Jeg ser for meg at kontaktperson trenger å være tilstede og vise legitimasjon, men det lar seg altså ikke gjøre.
Rommet er ikke-refunderbart, og slik jeg har forstått det så ble han ikke bedt om å plotte inn navnene våres som gjester, mao. har vi ingen eierskap til rommmet uten han.

Vil en telefon til hotellet løse problemet, eller har dere eventuelt andre forslag eller erfaringer?
Ta nå bare en telefon til hotellet?
Kan ikke bare kontaktpersonen kontakte hotellet og sette dem i kontakt med deg?
Jøsse navn, snakk om å gjøre ting mer komplisert enn de er. Dette er helt normalt. Enten så får du han som står registrert på hotellet til å ringe, eller enda bedre, sende en mail til hotellet hvor han rett og slett sier det som det er. Han kan ikke dra, og at han overdrar rommet til en av dere. Hotellet gir da en lang en i hvem som bestilte det opprinnelig, de får jo pengene sine uansett.
Slike ting skjer daglig for de i hotell og reise bransjen, la kompisen din kontakte hotellet og overføre rommet til en av dere det er det minst problem, vær obs på at det kan være et lite gebyr for dette også det er heller ikke uvanlig
Sist endret av knutazz; 9. juni 2017 kl. 10:20.