Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 453
Hei, jeg har skiftet ut min gamle Samsung A5 med en Samsung Galaxy S7 edge, og er storfornøyd

Jeg ønsker å bruke samme vær widget som jeg hadde på min A5 på min nå S7 edge. Jeg har søkt litt rundt på nettet, og det virker som om dette kun er mulig på rootet enhet. Er det noen som vet om dette er sant eller er det mulig å få tak i vær widget fra A5 uten å måtte roote min S7? Jeg syns det er litt rart fordi begge er android, men har 2 forskjellige innebygd vær widget.

Takker for svar
Tror du desverre må søke på google play og finne en som ligner, f.eks: https://play.google.com/store/apps/d...expert.weather
Har søkt på google play, og ikke klart å finne noe ..

EDIT: Jeg lastet ned xwidget fra google play store, deretter åpnet jeg appen og lastet ned Samsung S6 widget som er lik som A5 sin, løst
Sist endret av cplpro; 5. oktober 2017 kl. 23:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.