Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 16570
Tror vi finner et vann og camper der til i morgen. Orker ikke mer av den musikken her. Det er jo bare crap. Kommer tilbake til Ott og Shpongle
Ztaale: Hvordan ser campen din ut?
Hvor mange mennesker er på festival så langt? Er det noe tall ute og går?
Var du innom campen vår i natt mental?

Ny publikumsrekord i år, campen vår er til venstre for inngangen til campen, en stor lavvo :-)
Sist endret av NoillStress; 23. juli 2015 kl. 15:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har sett litt etter dere, men har ikke vært innom, nei. Ser ut som jeg kanskje blir her, og heller drar på camping til helgen. Jeg svever mellom trærne i et tentsile-telt oppi et skogbryn. Skal finne ut hva det heter her. Prøver snart å finne campe deres igjen også.
Ok, sitter her nå og chiller med ei anna norsk jente som stakk innom :-P
Titegn.....

http://i.imgur.com/96VsQvc.jpg
Sist endret av NoillStress; 23. juli 2015 kl. 17:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Må trekke tilbake det jeg sa om musikken. Nå er det faktisk sykt mye bra her
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Må trekke tilbake det jeg sa om musikken. Nå er det faktisk sykt mye bra her
Vis hele sitatet...
Bra du synes det tok seg opp Lørdagen var jo rett og slett sinnsykt bra. Ott, Vengaboys, Sphongle, Astrix ++

Hatt en fantastisk uke, og fikk møtt en del freaks selv om det var litt utfordrende å finne hverandre
Kort oppsummert fra min side:

+ Musikken: Ott, Shpongle, Black Sun Empire, Astrix, Opiuo
+ Traff mange fine svensker, nordmenn og folk fra forumet
+ Overrasket av mangfoldet av mattilbud.
+ Lett å få tak i det meste man skulle ønske
+ Bra organisert, med mye synlige men respektable vakter og politi

- Hardstyle
- Utrolig mye rølp og søppel. (Men var forberedt på det.)
- Ble alt for full første dagen og mista / ble frarøvet litt mer uviktige ting (Min egen feil lolz.)
- Kompis gikk på en psykisk smell. (Men ordna seg heldigvis etterhvert.)

Alt i alt en ganske interessant og morsom opplevelse med veldig mye innhold på kort tid. Mange mener jo at festivalopplevelsen handler mest om festivalen og ikke like mye om musikken, men for min del var det ikke slik her. Det var nok de mer psykedeliske artistene som veide opp for hele besøket for min del. Kan vurdere å ta turen tilbake igjen dersom de blir booket igjen. Været var stort sett kjempedigg, men det ble ekstremt mye regn på lørdagen, som roet seg innen Black Sun Empire og Opiuo!

Var også veldig trivelig å treffe noen freaker og nordmenn, da det var (ikke overraskendes) veldig mye (hyggelige) svensker der! Jeg har vært på roskilde tidligere, og selv om det var morsomt, så er Emmaboda et steg opp for meg. Det føltes hakket mer intimt og turete. Nå blir det Ozora neste for min del. Takk for denne gang
Sist endret av Chikara; 28. juli 2015 kl. 19:16.
Skulle gjerne sett noen laste opp youtubeklipp fra når Astrix spiller der Finner ingenting foreløbig.