Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 748974
bor i trondheim, langt å dra bare for clear eyes, noen som har løsning i tr.heim? finns det middel på svensk apotek å bruke? visine f.eks? skal over grensa på fredag så tenkte å sjekke om noen vet av noe som faktisk fungere fra sverige
Sist endret av Dodecha; 18. februar 2014 kl. 22:54. Grunn: det heter DET, ikke d
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av RavnX Vis innlegg
Er det noen som vet sånn ca. når du får vanlige øyer igjen, etter å ha røykt?
Vis hele sitatet...
Umulig å si annet enn ca mellom 2-6 timer, det kommer an på hvor mye du røyker, hvor bra kvalitet det er og hvor innrøyka du selv er.
Sitat av frevev Vis innlegg
bor i trondheim, langt å dra bare for clear eyes, noen som har løsning i tr.heim? finns det middel på svensk apotek å bruke? visine f.eks? skal over grensa på fredag så tenkte å sjekke om noen vet av noe som faktisk fungere fra sverige
Vis hele sitatet...
https://headshop.no/clear-eyes-6ml-p...8a45069906826b

Rett i postkassa
Vet ikke om dette er den rette tråden men spør alikevell.

Skal inn til pisse prøve neste uke og regner med at det slår positivt ut. Men hvordan er det med å få seg jobb offshore med hasjrøyking på rullebladet? Er kokk, dersom det er til noe hjelp.
Sitat av Hsadiv Vis innlegg
Vet ikke om dette er den rette tråden men spør alikevell.

Skal inn til pisse prøve neste uke og regner med at det slår positivt ut. Men hvordan er det med å få seg jobb offshore med hasjrøyking på rullebladet? Er kokk, dersom det er til noe hjelp.
Vis hele sitatet...
Du blir vel nedprioritert i forhold til andre kokker som ikke har noe på rullebladet, med mindre du gir et H******* til inntrykk hos sjefen.
er ikke clear eyes ulovlig i norge?
Sitat av Hsadiv Vis innlegg
Vet ikke om dette er den rette tråden men spør alikevell.

Skal inn til pisse prøve neste uke og regner med at det slår positivt ut. Men hvordan er det med å få seg jobb offshore med hasjrøyking på rullebladet? Er kokk, dersom det er til noe hjelp.
Vis hele sitatet...
Du tar ting alt med ro.. Kutt ned på røykinga å stress litt nå. Prøv heller å unngå å pisse positivt, en å prøve å finne ut hvordan du skal få deg jobb når du pisser positivt. Da slipper du jobb-maset. Folk har unngått slike situasjoner 100 ganger før, og det er fult mulig du kan klare det om du legger litt sjel inn i det.
Bare lurer på en ting: De fat ass jointene folk fyrer opp på youtube o.l. Hvorfor rulle så svære? Selv med et par kompiser finner jeg det ALDRI nødvendig å rulle med så mye at hele kingsize-papiret fylles opp, dette selv med 50/50 ish fordeling med weed/tobakk. Suger kvaliteten til folk, har de enorm toleranse eller er det bare for show?
Sitat av Murdergoon Vis innlegg
Bare lurer på en ting: De fat ass jointene folk fyrer opp på youtube o.l. Hvorfor rulle så svære? Selv med et par kompiser finner jeg det ALDRI nødvendig å rulle med så mye at hele kingsize-papiret fylles opp, dette selv med 50/50 ish fordeling med weed/tobakk. Suger kvaliteten til folk, har de enorm toleranse eller er det bare for show?
Vis hele sitatet...
Både og. Det er jo "for show", da det er jævlig fett å røyke mye weed .
Men toleranse har svært mye å si, en som røyker hver dag vil røyke noen gram på en lang kveld, mens de som røyker mer sjeldent kan nøye seg med noen få hundre milligram.

Alltid koselig å rulle en stor en når man er flere folk. Jeg blander som regel en liten blå rizla med f. eks 0,2g brunt i. Da blir jeg fin og fjern, og det er jeg fremdeles
Sitat av Marvess Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg håper da virkelig ikke folk betaler den blodprisen!!

Du får 90ml til under 250kr ink. frakt på Amazon.co.uk.
Fra den siden du linket til får du 6ml til 180kr ink. frakt.
Så, det viser seg at jeg må slutte å røyke, jeg har fått kronisk bronkitt og dette er jo som kjent starten på noe mye verre. Jeg har gått i snart 2år nå og hosta opp gult slim å akkurat nå klør det noe helt sykt i halsen. Dette er jo kjipt da jeg bare er 23år, men sånn kan det gå.

Det jeg lurer på er, har dere noen tips til hvordan jeg kan innta cannabis oralt raskest mulig, helst uten alt for mye stress (lage cannabutter og slikt) og helst uten å miste noe av effekten. Det er også en fordel om det kan være like "økonomisk" som røykinga var, vil ikke ende opp med å kaste bort ett gram hver gang jeg vil bli høy/stein.

Vet at vaporisere er et godt alternativ, men når de koster 2000kr per stykk så kan jeg ikke ta meg råd til det helt enda.

Takker for alle forslag
Synd du har fått bronkitt, kompis :/ Føler med deg!
Du kan lage hasj/weed-sjokoladeplater De kan du lagre over tid uten at det blir dårlige, og de smaker også vanvittig godt.
Cannabutter, er jo også et alternativ, da kan du ha det på brødet du spiser daglig (om du gjør det da såklart).

Om du søker litt rundt her på forumet, så finnes det mange gode oppskrifter her også
Lykke til videre
Enkleste blir vel å varme opp brunt i en skje med olje/fett for så å blande det i en youghurt. Har gjort det før selv, og det funker bra
En Magic Flight Launch Box kan du få til 700-800 kroner, eller du kan lage en selv (mye billigere)! Anbefaler det veldig, siden det å spise cannabis og røyke cannabis ikke er helt det samme. Det tar også år og dag før man blir fjern av oral inntak.
Sist endret av PerPerPerPer; 20. februar 2014 kl. 12:10.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
En Magic Flight Launch Box kan du få til 700-800 kroner, eller du kan lage en selv (mye billigere)! Anbefaler det veldig, siden det å spise cannabis og røyke cannabis ikke er helt det samme. Det tar også år og dag før man blir fjern av oral inntak.
Vis hele sitatet...
Har du testet denne på hasj? Dersom det grindes ordenlig opp f. eks.
Ellers - hvordan er det med lukt i rommet denne brukes? Og røykvarslere?
De var jo litt skjønne. Må vurdere
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg mikrowaver beis i h-melk. Funker som faen. Men må overvåke hele prosessen obviously. Det smaker ikke godt! Og du må drikke hele koppen gutten min! Det hitter deg ikke med en gang, du må vente en time eller mer noen ganger. Tipper at hvis du driter i 5 tiden og faster frem til 8-9 og tar deg en kopp så er det perfffekt.

Hvis du syns det er mongo å drive å starte og stoppe microwaven (du må det hvis du gjør det i en kopp) så kan du koke det i en litt dyp kjele slik at du har kontrol. Men greia er at du rett og slett må koke opp melken sånn at den prøver å boble over for å få funk.

Noen anbefaler å la det stå litt, andre sier at så lenge du får i deg hele blandingen er det ikke så farlig å la den "sette". Fins masse om dette på nettet, løp & søk!
Sist endret av meaculpaUIO; 20. februar 2014 kl. 14:55.
Sitat av DoctorGreen Vis innlegg
Har du testet denne på hasj? Dersom det grindes ordenlig opp f. eks.
Ellers - hvordan er det med lukt i rommet denne brukes? Og røykvarslere?
De var jo litt skjønne. Må vurdere
Vis hele sitatet...
Jeg ville aldri i livet hatt hasj i vapen min. Den bare varmer opp produktet så det damper, den brenner det ikke.
Vil ikke risikere at den blir ødelagt av masse hasjkliss som ligger overalt.

En fordel med vape er at man kan bruke det man har vapet om igjen, f.eks i mat. Eller så kan du gi det til venner som skal rulle seg en jay. Det er mer potent enn du skulle tro.
Sist endret av PerPerPerPer; 20. februar 2014 kl. 15:13.
Detectable har allerede kommet med en strålende guide på Cannabiskapsler. Ja det tar litt lenger tid å lage kapsler enn å rulle seg en joint, men når man er ferdig og i tillegg har sørget for å lage en del så sparer man lett igjen tiden man har brukt. I tillegg er det en relativt økonomisk og effektiv måte å innta cannabis på, også er det jo morsomt å lage
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Jeg håper da virkelig ikke folk betaler den blodprisen!!

Du får 90ml til under 250kr ink. frakt på Amazon.co.uk.
Fra den siden du linket til får du 6ml til 180kr ink. frakt.
Vis hele sitatet...
Men kommer det gjennom tollen da sjef? Syntes å ha lest at clear eyes er ulovelig..?
Clear eyes inneholder tetryzolin, som er kvalifisert som legemiddel i Norge
Sitat av ganjasmoker Vis innlegg
Clear eyes inneholder tetryzolin, som er kvalifisert som legemiddel i Norge
Vis hele sitatet...
Og med dette kvalifiserer seg til å være lovlig/ulovlig?

apropo hører jeg jo en del om at det ikke anbefales overbruk av dette, regner med det betyr ikke hver dag? bruks erfaring av dårlig slag anyone?
Sitat av frevev Vis innlegg
Og med dette kvalifiserer seg til å være lovlig/ulovlig?

apropo hører jeg jo en del om at det ikke anbefales overbruk av dette, regner med det betyr ikke hver dag? bruks erfaring av dårlig slag anyone?
Vis hele sitatet...
Jeg også har lest at man ikke burde bruke for mye av clear eyes og lignende produkter. Jeg har vel tatt det nesten hver dag i 1 år nå.
Merker ingen negative effekter, bortsett fra at jeg kanskje blir litt rødere i øynene enn før jeg begynte med det, om jeg ikke bruker det en dag og tar meg en nice en.
Hvordan går jeg frem for å få grønt til å blande seg som brunt gjør med olje/fett og yoghurt?
Sitat av Murdergoon Vis innlegg
Bare lurer på en ting: De fat ass jointene folk fyrer opp på youtube o.l. Hvorfor rulle så svære? Selv med et par kompiser finner jeg det ALDRI nødvendig å rulle med så mye at hele kingsize-papiret fylles opp, dette selv med 50/50 ish fordeling med weed/tobakk. Suger kvaliteten til folk, har de enorm toleranse eller er det bare for show?
Vis hele sitatet...
De kingsize long papesa er da ikke så infernalsk store. Jeg sliter med å ta en alene. Men når man er to (evnt 3-4) er det jo perfekt mengde. Litt mer enn nok, som er i mine øyner perfekt.
Det skal ikke være noe problem å innføre, så lenge du følger visse regler jeg ramser opp under

Det er tillatt å importere legemidler du har kjøpt på internett hvis følgende betingelser er oppfylt

- du må være fylt 18 år
- legemidlet må være til eget personlig bruk
- mengden du kjøper kan ikke være for mer enn tre måneders forbruk
- legemidlet må være anskaffet på en lovlig måte i anskaffelseslandet

Det er bare tillatt å få legemidler tilsendt fra land innenfor EØS.

Kilde: Toll.no
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt at Clear Eyes ikke er bra om man bruker for mye. Det er nok en grunn for at det ikke er lov å selge over disk i Norge. Bruk det med måte, så skal det nok gå bra Har selv brukt det i noen måneder nå og har ikke hatt noen negative erfaringer med det.
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Jeg har hørt at Clear Eyes ikke er bra om man bruker for mye. Det er nok en grunn for at det ikke er lov å selge over disk i Norge. Bruk det med måte, så skal det nok gå bra Har selv brukt det i noen måneder nå og har ikke hatt noen negative erfaringer med det.
Vis hele sitatet...
Det er ikke bra å skade øynene sine for å ikke se fjern ut. Da ville jeg heller ha valgt å ikke røyke, for det er tydeligvis en situasjon hvor du ikke er komfortabel med det selv.

http://www.drugs.com/cdi/clear-eyes-...ief-drops.html
http://tabish.me/health/is-frequent-...s-bad-for-you/

Stol på meg, en infeksjon på øyet er ikke særlig gøy. Jeg fikk en for over 2 år siden og har nå et fint arr på øyet i tillegg til redusert syn hvor linser/briller ikke hjelper så godt som det burde. Dette arret er selvsagt noe jeg ser nesten hele tiden, og det er veldig forstyrrende til tider.

Ditt liv, din kropp og alt det der. Dette er bare en advarsel fra en person som har nedsatt syn. Hvis øynene dine fungerer perfekt vil du angre hvis noe som helst skjer med dem.
Fikk du infeksjonen som en følge av Clear Eyes?
Cannabiskapsler. Dette har jeg aldri tenkt på før en gang. Det blir løsningen min

Takker for alle svar, mange gode ideer her
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Jeg ville aldri i livet hatt hasj i vapen min. Den bare varmer opp produktet så det damper, den brenner det ikke.
Vil ikke risikere at den blir ødelagt av masse hasjkliss som ligger overalt.

En fordel med vape er at man kan bruke det man har vapet om igjen, f.eks i mat. Eller så kan du gi det til venner som skal rulle seg en jay. Det er mer potent enn du skulle tro.
Vis hele sitatet...
OK, forstår hehe.
Ja, prøvde en veldig god vann-vaporizer i Amsterdam.
Jeg røyker mest grønning uansett, bare at siste bruningen jeg kjøpte varte så utrolig lenge sånn rent økonomisk hehe.

Men ja - hvordan er det med lukt og røykvarslere? Null problem?
De så veldig kos og interessant ut de der.
Sitat av DoctorGreen Vis innlegg
hvordan er det med lukt og røykvarslere? Null problem?
De så veldig kos og interessant ut de der.
Vis hele sitatet...
Det lukter litt som popcorn, men ikke spesielt sterkt. Jeg har brukt min på tog, t-bane, buss, trikk og på gaten uten problemer.
Det er ikke noe problem med røykvarslere siden det bare er damp.

Hvis du ikke røyker hver dag og bruker moderate mengder så kan vaping fort bli mye mer økonomisk enn å røyke brunt. Men husk å ta med engangskostnaden av en vaporizer i regnestykket, hvis du sliter økonomisk.
Sist endret av PerPerPerPer; 21. februar 2014 kl. 13:44.
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Fikk du infeksjonen som en følge av Clear Eyes?
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke. Det var i en periode hvor jeg røykte en del og brukte clear eyes innimellom, men jeg brukte det ikke spesielt mye. Jeg tviler på at clear eyes forårsaket det, men poenget mitt er at clear eyes kan også forårsake det.

Jeg har gått til øyelegen annenhver-hver tredje måned i to år. Tatt hundrevis av tester og målinger. Når jeg var på Ullevål konkluderte legen med at det var for liten sjanse for å fikse det med operasjon til at det var verdt å gjøre det.
Jeg har laget en del funky mat, men for noen uker siden kom jeg over det som kalles decarboxylating og jeg fikk bedre effekt av mindre volum (har bare prøvd dette to - tre ganger) blandet det i sprit (green dragon). Så jeg vil ihvertfall anbafale deg å prøve det ut om du vil lage noe gøy fremover.

Det går egentlig ut på å varmebehandle plantemateriale på relativt lav temp over rundt en halvtimes tid. Når du har gjort dette kan du fint blande det i jogurt og få fin funk av det (som det ellers må ganske mye til for å få, etter min erfaring).
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Jeg ville aldri i livet hatt hasj i vapen min. Den bare varmer opp produktet så det damper, den brenner det ikke.
Vil ikke risikere at den blir ødelagt av masse hasjkliss som ligger overalt.
Vis hele sitatet...
Wrong
http://sales.magic-flight.com/concentrate-tray

Du må bare ha en vape laget for hasj eller tilbehør som linket over.
Sist endret av Snilepisk; 23. februar 2014 kl. 11:37.
Tenkte jeg bare kunne ta det opp her, siden jeg ikke orker å styre med ny tråd og denslags.

Nå har jeg lest litt på nettet, og det står at 1/20 prøver cannabis iløpet av livet sitt.. Men slikt jeg har det for meg røyker ca 1/20 cannabis gjevnlig, og 1/4 prøver det iløpet av livet..
ArbeidsledigProletar
Sitat av BongRips Vis innlegg
Tenkte jeg bare kunne ta det opp her, siden jeg ikke orker å styre med ny tråd og denslags.

Nå har jeg lest litt på nettet, og det står at 1/20 prøver cannabis iløpet av livet sitt.. Men slikt jeg har det for meg røyker ca 1/20 cannabis gjevnlig, og 1/4 prøver det iløpet av livet..
Vis hele sitatet...
Hvor? Hele verden? Og greia er?
Lurte bare på om disse spørreundersøkelsene er riktige.. Føler at mange flere røyker en hva statistikken sier.
ArbeidsledigProletar
Sitat av BongRips Vis innlegg
Lurte bare på om disse spørreundersøkelsene er riktige.. Føler at mange flere røyker en hva statistikken sier.
Vis hele sitatet...
Seriøse spørreundersøkelser tar høyde for at folk lyver og andre feilkilder.

Hva du føler der, vil jeg rett og slett tro kommer av din omgangskrets.
Godt folk som titter innom her, har sittet og søkt og sett meg om langt og lenge,
ikke ta ideen for god fisk, tanken gagner alle som en. slippe å forderve inneklimaet
med lukta av en bong, enten mann bor hos mor og far eller alene.

Har dere noen sinne kommet over en bong case / bag e.l. som er smelly proof?
har sett disse svarte hardcasene med egg-foam etc, de er vel geniale, men de
har trykkventiler som reagerer og utgjevner atmosfærisk trykk? dvs lukter det drit
inni kommer vel lukta ut? La oss si temperaturen endrer seg i rommet kassa ligger i,
da er det vel naturlig å anta at det gir en trykk endring? kan komme litt stink i ny og ned
sånn som jeg ser det?

Noen som har erfaringer med noe slikt jeg fantaserer om?

smellyproof / odør sikker bong case / bag

Og tips til alle siden vi koser oss her i kalde Norge:
Har vært i kontakt med Headshop.no, de skal i løpet av mars
måned ta inn Smokebuddy jr (tror det blir riktig modell) i sitt vare
utvalg, for alle som enten vil skjule eller bare chille inne og ta en
bong hit / glass pipe/ vape og unngå noe som helst lukt er dette
for dere genial sak, det er ett aktivt kullfilter som man blåser
røyken inn i, og ut kommer hverken røyk eller lukt.

har bestilt selv på forhånd fra ebay for å teste, kan oppdatere
her senere på hvordan det fungerer.
Sist endret av frevev; 23. februar 2014 kl. 18:20.
ArbeidsledigProletar
Ikke hørt om noe sånt, hvorfor ikke bare vaske bongen før den lukter så mye? Grunnen til at produktet ikke finnes er vel at det ikke finnes et reelt behov for det?

Bong er billig. Kjøp en ny dit du skal om det er det som er greia?
Kan vaskes, har ikke behov for ny bong all the time. Poenget er boks/bag/kasse some er smelly proof, ikke sett det, ikke hørt om det? Du er ikke den hyggelig ekstensjonen av mine øyne og ører jeg trenger - hehe.

Bong hygiene er 101, gidder ikke å utgreie poenget med dette for meg, andre som kanskje ser noe godt i dette og vet av noe jeg ikke vet?
Om du overhodet PRØVER å holde bongen rein, burde det være null luktproblemer. Sitter du med noe annet enn glass ville jeg heller skaffet glass enn noe å skjerme lukten som har satt seg i plastikken.

Har selv en smokebuddy jeg kjøpte for under hundrelappen på ebay inkludert frakt i fjor, fungerer glimrende.
Sist endret av Snilepisk; 25. februar 2014 kl. 02:05.
▼ ... noen uker senere ... ▼
De fleste er sikkert vandt til å varme hasjen sin og blande med tobakk. Har sett dette i Norge og Danmark og blir sikkert gjort i flere land også, men når jeg ser videoer, leser forum, etc fra land som USA, virker det som om de ikke vet/liker å mekke som vi gjør her. Har sett blandt annet at de varmer opp kniver og legger hasjen oppå, eller at de setter fyr på en liten bit og legger et glass oppå for å fange røyken, eller egene piper brukt til såkalte "dabs". Har også sett at det blandes med pot, røykes reint i pipe, spises rått. Men en ting jeg ALDRI har hørt om eller sett er amerikanere som røyker hasj i tobakksmekk.

Noen som vet hvorfor det er sånn? Hvorfor blander ikke amerikanere med tobakk, det må da være mye lettere enn å sitte med null-en etter null-en og legge under glass for så og puste inn det lille av røyk som kommer i glasset. Har selv prøvd mange av disse teknikkene og må si det ikke er å anbefale. Det går ann å røyke rent hvis det er tørr shit så ikke det setter seg fast i rista, men ellers er vell tobakksmekk det beste. Hva kan være grunnen til at det er sånn?
Sist endret av Bluesky_; 16. mars 2014 kl. 03:05.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
De fleste er sikkert vandt til å varme hasjen sin og blande med tobakk. Har sett dette i Norge og Danmark og blir sikkert gjort i flere land også, men når jeg ser videoer, leser forum, etc fra land som USA, virker det som om de ikke vet/liker å mekke som vi gjør her. Har sett blandt annet at de varmer opp kniver og legger hasjen oppå, eller at de setter fyr på en liten bit og legger et glass oppå for å fange røyken, eller egene piper brukt til såkalte "dabs". Har også sett at det blandes med pot, røykes reint i pipe, spises rått. Men en ting jeg ALDRI har hørt om eller sett er amerikanere som røyker hasj i tobakksmekk.

Noen som vet hvorfor det er sånn? Hvorfor blander ikke amerikanere med tobakk, det må da være mye lettere enn å sitte med null-en etter null-en og legge under glass for så og puste inn det lille av røyk som kommer i glasset. Har selv prøvd mange av disse teknikkene og må si det ikke er å anbefale. Det går ann å røyke rent hvis det er tørr shit så ikke det setter seg fast i rista, men ellers er vell tobakksmekk det beste. Hva kan være grunnen til at det er sånn?
Vis hele sitatet...

Er vell rett og slett bare en kulturgreie.. Virker som de er mye mer seriøse på det der med å røyke det rent.. Har nok kanskje noe med at i startfasen av cannabiskulturen så var det hasj som var mest utbredt i Europa og det ble da noe man selvfølgelig blandet med tobakk.. I USA så har marihuana dominert markedet i alle år og de begynte rett og slett ikke å blande det med tobakk fordi det var ikke nødvendig.
Det er jo egentlig bare iløpet av de siste 10-15 år hvor hasj har vært tilgjengelig via "dispensaries"..
Dette i en tid hvor fokuset på skader via tobakk.. Har gjort at hasjen renessanse i USA "moderniserer" hasj-kulturen.
Også har du vi som ikke kan fordra tobakk her i landet også, som bare røyker det reint i pipe/bong, om ikke i en joint blandet med greengo en sjelden gang. Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har røyka med tobakk det siste året.
Den som bare er der
Angående det å røyke med tobakk. Noen som vet om noe man kan blande med som ikke er tobakk? Hørt om damian (eller hva det nå enn heter), men her i byen er det ikke å få tak i. Går det fint å røyke bruning reint i bong?
Sitat av RavnX Vis innlegg
Går det fint å røyke bruning reint i bong?
Vis hele sitatet...
Jepp, sålenge du har rist i lumet. Smuldre klumpen din litt, slik du får en jevn og god fyr.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Noen som har en god løsning de bruker når de vil ha isbiter oppi en 0.5 liter flaske? Syns det er så mye pes å kutte av toppen, pluss at det blir en for stor åpning i forholdet til volumet på flaska.

Dere knuser kanskje isen? Megadumt spørsmål, men smelter den ikke "fortere" da?

Mener selv at jeg er helt rå på flaskebonger, har en standard løsning jeg alltid gjør:

1 bit hageslange
1 x lighter
1 x strikk
1 x liten rute sølvpapir
1 x kork
1 x 0.5 liter flaske
Sitat av RavnX Vis innlegg
Angående det å røyke med tobakk. Noen som vet om noe man kan blande med som ikke er tobakk? Hørt om damian (eller hva det nå enn heter), men her i byen er det ikke å få tak i. Går det fint å røyke bruning reint i bong?
Vis hele sitatet...
http://www.shangri-la.no/shop/index....roducts_id=513 , http://www.shangri-la.no/shop/index....roducts_id=557 og http://www.shangri-la.no/shop/index....roducts_id=243 Får kjøpt lignende produkter fra utlandet mye billigere også sikkert
Sitat av GrønnTe Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Før han falt hadde 19-åringen spist en kake med cannabisglassur. I obduksjonsrapporten etter dødsfallet står marihuana-forgiftning som en av de viktige årsakene til dødsfallet, sammen med en rekke skader som følge av fall fra en stor høyde, skriver Denver Post.
Vis hele sitatet...
Rettstoksiologisk sensasjon - eller veggevev komponert av en konservativ republikaner som kjemper mot legaliseringen med både nebb og klør?