Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2386
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er dette virkelig en greie? Har tatt 5mg xanax og hikker kontakt. Tenkte først at deg ikke var noe Big deal, men det stopper jo aldri! Hikket i godt over en time nå. Begynner å bli ganske plagsomt.

Noen som vet om hikking er en bivirkning av xanax eller det dette bare tiltaleform. Har hatt sånne hikkeperioder som går over etter noen timer, men det er veldig lenge nå. Begynte derfor å lure på om det var pilene som trigger noe

Hikker bortsett mye etter å ja skrevet dettte . Bekymret nesten å bli litt smertefullt.
Har du bringebær syltetøy?
Vet ikke hvorfor det funker, men hvis du tar en spiseskje med bringebær syltetøy, og velter det litt rundt i kjeften med tunga og så svelger, så går hikka bort. Pleide å ha hikke ihvertfall en gang daglig når jeg var yngre.
typisk symptom på om man tar for mye i forhold til sin toleranse. Har du en jævlig smak i munnen også? litt metalaktig
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av storetårn Vis innlegg
typisk symptom på om man tar for mye i forhold til sin toleranse. Har du en jævlig smak i munnen også? litt metalaktig
Vis hele sitatet...
Ah, lett å bli litt revet med å xanax. Endte opp med å spise 6. Hikker like ille ennå. Hvor lenge er man ruset på xanax? Orker ikke så lenge, men den skipet har ganske gått
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hikkingen tok seg opp igjen nå. Vurderer bringebærsyltetøy som noen forestår ��
Anonym bruker
"God Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hikkingen tok seg opp igjen nå. Vurderer bringebærsyltetøy som noen forestår ��
Vis hele sitatet...
er vel bare og gjøre det da? så vanskelig kan det ikke være....
Sitat av storetårn Vis innlegg
typisk symptom på om man tar for mye i forhold til sin toleranse. Har du en jævlig smak i munnen også? litt metalaktig
Vis hele sitatet...
Får dette uansett hvilken dose jeg tar annoying shit
Sist endret av Metylfenidat; 5. august 2020 kl. 16:04.
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Får dette uansett hvilken dose jeg tar annoying shit
Vis hele sitatet...
Ikke særlig mye du går glipp av uansett og det finnes langt bedre benzodiazepiner etter min mening både rekrasjonelt og terapautisk.
Ja. Hikking er en god gammel slager når det gjelder disse ekstremt tøffe pillene.

Når jeg geflet nedpå brett etter brett med serbisk ( Chetnik) produsert Galenkia alprazolam 1mgX20 pr br. D kunne jeg også kjenne på en rar form for luft i magen (?)

Til Trådstarter: kanskje det er alle pillene som rommer magen din og du bør spise mer for å dempe hikke-paranoiaen?

Hadde tenkt å skrive "anonymt" men fåkk det!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hikkingen tok seg opp igjen nå. Vurderer bringebærsyltetøy som noen forestår ��
Vis hele sitatet...
Det høres ut som et skikkelig kjerringtips som ikke skal fungere i det hele tatt, men det fungerer for meg, og de jeg har vist det til irl. Er bare litt bringebær, så skader jo ikke å prøve akkurat
Sitat av storetårn Vis innlegg
Ikke særlig mye du går glipp av uansett og det finnes langt bedre benzodiazepiner etter min mening både rekrasjonelt og terapautisk.
Vis hele sitatet...
Er nok noen benzo som er bedre med det ja, orker ikke bruke noe form for benzo får sånn smak uansett hvilke jeg tar.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hikker fortsatt like mye. Hva er det som skjer egentlig. Noen råd får å få det til å stoppe, prøvde de fleste kjerringrådene
Tar meg ett pip trekk av hasj når jeg hikker,borte før jeg får blåst ut røyken,ALltID,funker kun me pipe joint har aldri gjort susen
Sist endret av Rognkjeksa; 5. august 2020 kl. 22:51.
Sett deg et rolig sted, lukk igjen øynene eller se på noe chill og bare fokuser på å puste så rolig som mulig. Litt saktere enn vanlig, litt større pust kanskje. Kan hende det tar noen forsøk, prøv å ikke la deg irritere om du hikker og må starte på nytt fire fem ganger. Slappa. Klarer du et minutt elns uten å hikke så burde det være over
Sist endret av Bothrops; 6. august 2020 kl. 01:16.
Et annet kjerringråd som alltid fungerer for meg, er å holde pusten mens du svelger 6 ganger. Høres gjerne umulig ut, men fungerer for meg hver gang! Usikker på om det er placebo eller ikke, men hikka går hvertfall bort!
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hikkingen tok seg opp igjen nå. Vurderer bringebærsyltetøy som noen forestår ��
Vis hele sitatet...
Funka det? Sliter med det samme akkurat nå
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funka det? Sliter med det samme akkurat nå sykt irriterende
Legends says he’s still hikking.
Grunnen til at bringbærsyltetøy virker er fordi det inneholder mye sukker.
En annen hack for å slippe hikke er å spise en teskje med sukker.

Sukkeret påvirker/forstyrrer den hikkemuskelen slik at man slutter å hikke.

Det bør også gå ann å holde pusten eller drikke vann fort (svelging vil også påvirke/forstyrre hikkemuskelen).
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har også fått meg et hikke-problem i det siste, og det samtidig med med at jeg har begynt med å spise Xanax igjen. En potensiell sammenheng har jeg aldri tenkt på
Uansett, når jeg får hikke, så står jeg og holder pusten så lenge jeg kan. Minst to ganger, men kjenn selvfølgelig etter om hikken har gitt seg

Om det funker for andre å holde pusten for å bli kvitt hikke, står jeg ikke inne for. Har inntrykk at det er mange forskjellige løsninger som funker på forskjellige folk.
Lykke til
Kan skrive under på at en spiseskje bringebærsyltetøy funker som Vasken skriver. Selv har jeg et glass av det stående kun mot hikkikg
Akkurat som jeg nyser av ket
Det som hjelper meg med hikke er å puste inn en gang, trekk så pusten en gang til, svelg to ganger (kan være litt vanskelig). Gjenta til hikken forsvinner, bør ikke ta flere en et par forsøk. Det vanskelige er å rekke å utføre prosessen mellom hikkene.