Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1045
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg har opparbeidet meg toleranse på sobril. Tar 30 mg istedenfor 15. I dag har jeg tatt 30 mg til sammen, fordelt utover dagen. Da dette ikke funker lurer jeg på om det er greit å ta to 15 mg sammen til? Jeg tok en eller to 25 mg med quetiapin på tidlig på kvelden i går. Er det farlig om jeg tar så mye sobril nå i dag? Vet det er dumt. Føler meg bare desperat etter litt ro.. Hvis dette er veldig dumt skal jeg ikke gjøre det, men lurer egentlig på om det kan være dødelig i og med jeg tok quetiapin i går og at det sikkert ikke er ute av blodet enda. Setter stor pris på svar.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går helt fint!
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ts her. Takk for svar. Gjelder dette også når jeg tok 30 mg sobril i fem tiden i går? Beklager at jeg maser.. er litt engstelig for å falle død om��
Værste som kan skje er at du blir rusa.
Anonym bruker
"Snill Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du dauer ikke, er ikke store mengdene det er snakk om. Mest sannsynlig vil du kjenne veldig lite til det
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for svar!��
ingen problem, nesten bortkasta sobril. Neste gang må du ta enda mer. så greit å tolma seg litt
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bare vær forsiktig, da dette er avhengighetsskapende og abstinenser er ikke koselige!
Det er ikke dødelig for at du tok quetiapin og sobril i går. Det eneste som kan skje med den dosen er at du blir trøtt.

Men sobril skal man ikke ta hver dag, da bygger man toleranse og blir avhengig som du merker. Hold ut, lær deg andre teknikker for ro, og bruk sobril bare en gang i blandt. Quetiapin er bedre å bruke siden det ikke er like avhengighetsskapende men venn deg til å ikke ta noe ellers er du fort i faresonen for å bli pillenarkis.