Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1259
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ser etter en mulighet til å enkelt sende og motta penger der begge parters identitet er beskyttet og skjult for hverandre, og som det ikke krever verifisering med innsending av kopi av ID og masse trinn for å bli bruker. Kom over https://www.stealthpay.com/ som ser ut som en enkel tjeneste i den variant jeg ser etter men finner lite reviews. De tar heller ikke noe prosenter av overføringen selv så er det scam eller legit? Finner dårlige reviews men det er i forbindelse med noe ebay kontoer og ut fra det jeg forstår ebay som banna dem, men jeg skal ikke knytte kryptokontoen opp mot andre nettsider. Noen som vet noe om den siden eller andre tilsynelatende like enkle alternativer? Fra paypal/bankkonto til krypto/Anonym overføring til paypal/bankkonto hvor man enkelt kan løse det ut i cash.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen som har brukt det eller kjenner til andre enkle krypto løsninger hvor kjøper kan legge inn bankkortinfo, overføre til meg i krypto og jeg kan overføre videre til norske kroner på en enkel måte?