Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2224
Hei! Hvor kan jeg kjøpe vekstlys til en rimelig penge og raska levering? Noen tips? Har sett på cinema shop men de sender visstnok fra Danmark , noen erfaringer fra dem? Takker for svar
https://www.designbelysning.no/
http://www.hydrohagen.no
Sist endret av moret; 4. mars 2019 kl. 11:38.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Kanskje bestille på en annen adresse og navn. Risikerer å på flagget. Må være svært forsiktig når man skal dyrke solsikker eller andre ting. Politiet kan fort misforstå hvorfor du skal dyrke ting og gi masse problemer.

Ikke bruk eget kort eller adresse. Kan betales med f. Eks Visa spendon visakort
Har aldri hørt om noen som har fått politi på døra for bestilling av enkelt dyrkeutstyr tbh, men om det er tilfelle vil jeg gjerne vite hvor du har det fra. Hadde personlig ikke handlet inn lamper til å fylle et helt hus, men tviler liksom på at det er OP's plan. Folka driver jo butikk og det er ikke ulovlig å kjøpe lamper i Norge.
Har nå bestillt 3 ganger fra samme nettbutikk fra Nederland , hjem til egen adresse Alltid kommet igjennom
Tollvesenet kan sende bekymringsmelding til politiet når slikt utstyr blir sendt fra utlandet. Har aldri hørt om noen problemer når det har vært sendt innenlands.

@moret
Søk på Norcan så finner du litt mer informasjon.
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Ikke bruk eget kort eller adresse. Kan betales med f. Eks Visa spendon visakort
Vis hele sitatet...
Visa SpendOn er dessverre historie. Nå må alle registrere visa/master gavekort med SMS.
Sitat av TommyL Vis innlegg
Visa SpendOn er dessverre historie. Nå må alle registrere visa/master gavekort med SMS.
Vis hele sitatet...
Kan også aktiveres på nettsiden til PayGoo
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Tollvesenet kan sende bekymringsmelding til politiet når slikt utstyr blir sendt fra utlandet. Har aldri hørt om noen problemer når det har vært sendt innenlands.

@moret
Søk på Norcan så finner du litt mer informasjon.
Vis hele sitatet...
Norcan et på ingen måte en kilde.
Og tollere sender IKKE advarsler til politiet ved import av normale vekstlys som brukes av både private og bedrifter.
For det første ville det blitt rabalder om det kom frem at det eksisterte registrere bestående av hvem som importerer lamper, tobakkspiper osv, for det andre er nok dette utenfor tolletatens interesseområde.

Når de ikke har ressurser til å undersøke saker med kjent gjerningsperson så er dette meget usannsynlig.

I ekstreme enkelttilfeller hvor flere faktorer spiller inn kan jeg tro at dette kan skje men ikke som 3n vanlig rutine.
Sier det bare som det er Rosander. Og jeg vil gjerne presisere. Utstyr for produksjon av cannabis kan bli meldt fra om til politiet, utstyr for bruk av cannabis blir ikke meldt til politiet.

Norcan har veldig mye nyttig informasjon om politi og tollvesenet de siste 20 åra. Riktignok anonyme selvopplevde historier, men jeg ville ikke vært foruten.
Sist endret av KnutAnkhAton; 4. mars 2019 kl. 17:30.
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Kan også aktiveres på nettsiden til PayGoo
Vis hele sitatet...
Må sjekkes ut!

Edit: Slik jeg kan se det må de fremdeles ha et tlf nummer å sende sms til...
Sist endret av satkingno; 4. mars 2019 kl. 18:02.
Hva er greia med at enkelte tror all dyrke utstyr må brukes til å lage narkotika?

Skjønner dere ikke at det går an å dyrke andre ting og at det faktisk er folk som gjør det?
Sist endret av Kjelldriver; 4. mars 2019 kl. 19:05.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Hva er greia med at enkelte tror all dyrke utstyr må brukes til å lage narkotika?

Skjønner dere ikke at det går an å dyrke andre ting og at det faktisk er folk som gjør det?
Vis hele sitatet...
mtp at TS kaller seg "Keiko Snoopy xD" så vil jeg tippe at han ikke er så veldig gammel. For det andre har det ikke noe å si hva vi på forumet tror, det kommer ann på hva politiet tror. Hvis de tror at ting som dette blir brukt til diverse innen narkotika, så kan jo ikke vi som sluttbrukere gjøre noe umiddelbart med dette.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
mtp at TS kaller seg "Keiko Snoopy xD" så vil jeg tippe at han ikke er så veldig gammel. For det andre har det ikke noe å si hva vi på forumet tror, det kommer ann på hva politiet tror. Hvis de tror at ting som dette blir brukt til diverse innen narkotika, så kan jo ikke vi som sluttbrukere gjøre noe umiddelbart med dette.
Vis hele sitatet...
Joda, men de av oss som henger på dette forumet utgjør en minoritet. Det er faktisk flere som dyrker tomater enn hasj. Helt sant. Det føles kanskje ikke slik når man er på innsida av narkobobla og alle i omgangskretsen har et avslappa forhold til rus og narkotika, men rusfolket utgjør like fullt en minoritet i samfunnet. En visitt på et hagesenter en søndag formiddag i mai burde vært nok til å stadfeste at hagegnomene er langt mer tallrike.