Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3877
Har fått taki Rivotril 2mg på brett. De er helt lik de som kommer på glass, men det står compresse etter merkenavnet "Rivotril"

Jeg gjorde et kjapt google søk men ingenting kom opp med compresse.

Hva betyr det? "compresse" ? Som sagt tablettene er helt lik all 2mg Rivotril.

"compresse" - Spansk eller lignende for tabletter det betyr kanskje?

Jeg kan hvert fall vise til at disse Rivotrilene på blister er ekte vare ut i fra et bilde jeg fant.



Den til venstre er ekte og den til høyre er de uekte man finner i glass påstått produsert i fabrikker i Romania.

For de som lurer kan jeg bekrefte at disse på blister er helt lik dem til venstre, at trykket ser svakere ut kan få folk til å tro det motsatte.

Ville bare opplyse!
Sist endret av Naturgrønn; 11. desember 2018 kl. 18:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kom èn innom igår som gav meg 2stk i julegave, fra glass.
Sjekka nå, å dem ligner fryktelig på den til høyre, bokstavene ganske tett på hverandre, å dypere trykk enn den til venstre.

Så jeg går utifra at det var fake jeg fikk.
Hva er forskjellen, hvor stor er forskjellen, tenker på virkning.
Er det samme innehold?
Nå er det en stund siden, så dum som jeg er har jeg kjørt mye i påvirket tilsand. Ikke alvorlig men nok til at de sammenligner det med promille på over 1.2 og legene på legevakten finner meg ikke beruset på noen måte bortsett fra blodrøve svarene.(bare for å forsvare dumskapen min litt)

Så har tatt masse blodprøver og det dukket opp Nitrazepam når jeg vet det er kun Rivotril jeg har tatt. Det er det eneste jeg kan vise til, og sterk mistenke at ellers er det mye mindre virkestoff i de "falske"

Men de virker jo, men er forskjell på de, jeg får mer ut av de på blister. Det merket jeg veldig godt da jeg fikk 2 stk når jeg var blakk og hang rundt i "miljøet".. Måtte tatt flere av de fra glassene om jeg skullle oppnått det samme som de to.



https://imgur.com/a/yFe3mKA
Sist endret av Naturgrønn; 11. desember 2018 kl. 19:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Orange Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen fra tidligere i år liggende, skal sammenligne de med rivo som ikke kom i noen tlng, altså ikke fra glass.

De løse ser ihvertfall ut som de ekte på bildet gjør, men har ingen direkte fra apoteket lengre og jeg føler jeg har kjent en varierende grad av søtsmak.
Disse fikk jeg tak i på Dn for en god stund siden. Farmasøyten i meg eeelsker alt som er på brett - så de var hellige

Hva "compresse" betyr, er jeg ikke sikker på, ble fortalt det var en produsent - men det rimer ikke helt da det er Roche uansett.

(Kanskje det bare betyr "brett" ? Siden noen medisiner er på både brett og boks/glass. Litt som "blister" av Paralgin som også er på bokser)

Disse går jeg ihvertfall god for, og jeg sto på prøver i den tiden - som utelukkende slo ut på Clonazepam.

Så langt i min "karriere" har jeg vært borti Roche sine på glass, på brett - og Galenika sine på brett. Logisk nok setter jeg de på brett høyere i kurs.

=)
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjenoppliver denne tråden, pga hver gang jeg har handlet rivotril ser det ut som de uekte.

Hva inneholder eventuelt de «fake», eller finnes det ekte som ser ut som de avbildet på høyre?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjenoppliver denne tråden, pga hver gang jeg har handlet rivotril ser det ut som de uekte.

Hva inneholder eventuelt de «fake», eller finnes det ekte som ser ut som de avbildet på høyre?
Vis hele sitatet...
Høyre er fake.
Hva de inneholder kommer vel an på hva de som laget de hadde for hånden den dagen de laga dem.

Skal garantere deg at de driter i helsen din i alle fall, så i værste fall så får du fentanyl i en og dauer når du eter de.

Lykke til, god påske og hvil i fred om det går til helvete.

▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjenoppliver denne tråden, pga hver gang jeg har handlet rivotril ser det ut som de uekte.

Hva inneholder eventuelt de «fake», eller finnes det ekte som ser ut som de avbildet på høyre?
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri sett skikkelig Roche produsert rivotril siden tidene rundt denne tråden.

Å møte en som får rivotril av en norsk lege er som Jesus, finnes han? De som får rivotril får oftest 0.5mg.

De ekte glassene er sjelden i Norge, de kommer fra depo/transport brekk og sjeldent at der skjer.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De med tykkere trykk som den til høyre er ekte ifølge mine kilder. Har selv fått rett fra norsk uåpna reseptbelagt glass som ser sånn ut og også kjøpt de løst. Aldri mistenkt fake for de varer like lenge og samme virkning
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De med tykkere trykk som den til høyre er ekte ifølge mine kilder. Har selv fått rett fra norsk uåpna reseptbelagt glass som ser sånn ut og også kjøpt de løst. Aldri mistenkt fake for de varer like lenge og samme virkning
Vis hele sitatet...
Norsk Rivotril glass ja... Folk påstår det meste, spesielt visse typer.

Selv om de er "fake" kan de virke som F. Kan være mer, kan være mindre eller annet virkestoff, som da jeg tok blodprøve etter kjøring og de fant Nitrazepam.


Det var mye utenlandske ekte Rivotril glass her til lands for en del år siden. Da ble det gjort brekk i medisindepo f eks. Nå er jo det mye sikrere.

Og når man leser i media om hvor flink de er til å lage falske medisiner. Såpass at de får solgt dem til leger... Selvfølgelig er det ikke noe problem å lage falske medisiner i ekstrem skala.
Sist endret av Naturgrønn; 21. august 2020 kl. 00:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Compresse er italiensk og betyr tablett(er)