Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1088
Happy new year.
С новым годом
سنة جديدة سعيدة
Godt nyttår freaks
Godt nytt år!
Håper alle dere jævla freaks slapp unna med øynene og hendene i behold

Kanskje vi for første gang på lenge får avisforsider uten fyrverkerirelaterte skader i morgen *pray*

Fred ut
Takk, det samme!
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Godt nytt år!
Håper alle dere jævla freaks slapp unna med øynene og hendene i behold

Kanskje vi for første gang på lenge får avisforsider uten fyrverkerirelaterte skader i morgen *pray*

Fred ut
Vis hele sitatet...
Skjer ikke... Da må fyrverkeri strengt forbyes som Narkotika og offentlig fyrverkeri tilbyes i kommuner.
Om noen klarer å skade seg på de kinaputtene man får kjøpt i dag så fortjener de en Darwin award og spikern i kista..
Jeg var ute i fem min og gikk inn igjen, kan lage større smell med utstyr jeg har på jobb...

Godt nyttår!
Godt nytt år til alle! Jeg var på Rådhusplassen i Oslo foran rådhuset i år som mange år før. Fra tusener av farlige private fyrverkeriting tidligere år var det nesten så godt som ingen ting i år. Hurra! Kommunens fyrverkeri i år var fantastisk og været helt perfekt. Dette var en virkelig opptur. År 2020 må bare bli helt fantastisk...
Godt nytt år dere. I år har jeg for første gang på flere år klart å feire i gode venners lag. Kan anbefales. Merkedager hverken bør eller trengs å skje i ensomhet. Fellesskapet bringer inn ekstra glede og samhold. Skal forsøke å gjøre dette til en vane.

Å feire med venner og bekjente gå meg en god følelse jeg ikke har kjent på mange år. Var stress og pes i forkant men det ble langt bedre enn det jeg turte håpe på. Til mine med-freaks vil jeg si at om du gjør noe for å endre fremtiden så forsøk å inkludere andre mennesker i den fremtiden. Det gjør underverk for det mentale. Og for de som ikke fikset sosialt samvær i år så tenk på det til neste år. Blir du ikke umiddelbart invitert så forsøke å invitere deg selv. Det funket for meg i år og det virket som de andre satte pris på mitt selskap. Uansett er det viktig å bryte isolasjonen og ensomheten. Uansett hva de andre tenkte om meg og min antrè så ga det meg masse å ikke feire dagen alene. Og til syndende og sist så er jo det hva jeg føler som er viktigst for meg.
Sist endret av _abc_; 1. januar 2020 kl. 03:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Godt nytt år til dere alle.
Håper vi kan være sammen i det nye året også.
Klem fra Betty