Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1544
Anonym bruker
"Flirende Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg lurer på om noen vet hvor på internett man kan kjøpe fin, unik kunst av keramikk. Tenker typ vaser, skåler, figurer og litt sånn småting av keramikk.
Det meste på ebay er søppel, om det ikke er shit og det faktisk er noe fint koster det en formue. Vet jeg kunne kjøpt det på et galleri, men tingen er at jeg skal åpne et selv, har nok kunstnere som vil stille opp hos meg så jeg dekker veggene med bilder, men har hatt dårlig luck med å få kontakt med keramikere, så jeg tenkte at jeg skal starte med å kjøpe litt selv først, så folk skjønner at jeg driver med keramikk også, så senere kommer det sikkert noen keramikere å kontakter meg i stedet for at det blir motsatt.
Blir glad for alt av svar
Hei,

Du kan jo sjekke ut Epla eller Etsy

Epla er norsk så da slipper du toll. Etsy har bedre utvalg

Begge er sider der kunstnere/Craftere legger ut ting de har laget for salg. Finner mye forskjellig, i ulike prisklasser der.
Sist endret av downlow; 6. september 2017 kl. 01:04.
Hei😊Av meg om du vil,har bra med Arol,Gann,AWF,Graveren osv.Rolf Hansen,de Lippe,William Knutzon,Pløen osv.Utl Aksel Møller,Michael Andersen og søn.osv.Har mye fajanse,porselen,glass,lamper ol.Plassmangel så rel billig.
Anonym bruker
"Flirende Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mindexpender Vis innlegg
Hei😊Av meg om du vil,har bra med Arol,Gann,AWF,Graveren osv.Rolf Hansen,de Lippe,William Knutzon,Pløen osv.Utl Aksel Møller,Michael Andersen og søn.osv.Har mye fajanse,porselen,glass,lamper ol.Plassmangel så rel billig.
Vis hele sitatet...
Kan du legge ved noe bilder her? Via Imgur elns, kan være interessert