Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1048
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg har opplevd syre for første gang, for det meste alene på mitt eget rom. Ca 140 ug.

Klokken er 6 og jeg skal på jobb om et par timer. Jeg gikk inn i dette nokså usikker på hva jeg hadde i vente.

12:00 starter med 80 ug.

Det startet med litt dataspill i mange kategorier.

14:00 kjenner ingenting, tar 30 ug til.

15:00

Begynner å bli litt virkning her nå. Bruker anledningen til å gå tur ute, og kjenner at naturen er litt ekstra fin.

16:00

Tviler fortsatt litt, så tar på siste andel nå. Setter på Alice in Wonderland (disney tegnefilm)

17:30

Sitter helt ordløs etter det hele. Det er helt sjukt hvordan det går ann å se sanne film fra to helt forskjellige perspektiver. Og barndomsfantasi som flyr heeeelt ut av kontrol, i kombinasjon av en syk fascinasjon av gammel historie.

Følte meg nøyaktig som en adelig jente i min egen fantasi, med en helt spesiell tilknytting til hva A E I O U mente. For en film!

19:30

Begynner å merke sterkheten i farger på en helt ny måte. Ender opp med å se på en hel del psykedeliske kunstverk kombinert med en stor variasjon av prog rock.

20:00

Bestemmer meg for å se Enter the Void. Venter på at denne lastes ned.

21:00-00:00

Woow, så mye å ta lærdom av og så sjukt WOW å se alt av perspektiv, kronologi OG (ja, to forskjellige ting) tidssans på en helt ny måte for første gang!.

Bestemmer meg for å legge meg etter dette. Har ikke hatt noen direkte halliser selv, men farger har aldri vært likt før.

2:00 Finner ut av at å sove ikke lar seg gjøre. Ender opp med å se på BBC nature, og har aldri forstått kompleskiteten i individ og liv før nå.

3:00

Ender opp med å se videre på psykedelisk kunst. Stusser lver at det enda ikke har gått forbi.

4:00

Begynner å tenke på nasjonalisme. Men på en helt ny måte. Flr har jeg hatt et veldig trangsynt perspektiv, der alt av historie og mennesker som ikke er rundt meg her og nå ikke er "detaljrike". I kombinasjon med kl 3 kommentaren, har jeg plutselig et helt annet perspektiv på hva det innebærer å være svenske, franker, inder, zumbosk, sakssisk, sør-amerikansk indianer. Kulturer og skikker, samt alt annet som gjør vår adferd, er unik på hver sin måte, og alle bør vise sitt beste!

5:00

Leser litt om Napoleon og studerer flaggene fra koallisjonskrigene, samt et nytt syn på Napoleon. Tidligere så jeg bare på han som en sta dverg med kort lunte, men nei. Skikkelig norsk fjellvei av reiser, med start i Geneve, med selv kroning som keiser, en knusing av Charlemagnes høyre skulder, etter følgt av en klarting av korttårn opp til Russland. Tenk å ha så mye av verden mot seg.

Siste kommentar om dette: Napoleon kunne klesstil, det er det ingen tvil om. Virkelig utpekt av Gud.

5:45

Snart 16 timer siden inntak og trippen er enda gående. Begynner å skrive om nye tanker om NÅtiden.

5:50

Wow, et legendarium av tanker og ideer. Her må jeg prøve å få den som skal lese mitt spørsmål til å sette seg i samme perspektiv som meg.

5:55-6:30 Skriver som jeg aldri har skrevet, det er som å lage skolerapport om tolkiens bøker. Avslutter til 6:37 med en fin avslutning på det hele.

6:38

Fibonnaci.

6:39

Wow, for en opplevelse! Var red for badtrips og det hele; men sitter igjen med så sykt mange nye inntrykk, fra alle horisonter i mitt liv.

6:40 mitt 5:45 nå er vel mitt nå, når jeg skriver. Det hele som motoverte meg til å skrive. Et spørsmål. Dette spørsmålet har jeg allerede svart megselv.

Hvem andre har sett det samme som jeg? Hvem er nærme som jeg kan åpne opp for av venner og familie? Interesser og ytyonger er svaret Hør på individet i dine omkretser. Har funnet nye mennesker jeg ønsker å bli bedre kjent med, fra filosifering i senga.

Kjente som har hatt et uforståelig ønske om å gå tur, og familiemedlemmer i horisonten som tidligere har vært enigmatiske med sine dype svar, men fjerne reiser til andre verdensdeler.

Har aldri skjønt det med ekskursjoner før, og heller ikke kinseotet om å ha flere enn to pekefingre og 3 tomler i sin vennekrets. Men jeg har blitt en ny mann, med nye goals og ambisjoner.

6:44

Nå er vel avslutningen på sinn plass. Det dummeste utsagnet hittil i min tråd:

Klokken er 6:45. Når slutter dette?
Burde vært ferdig for en stund siden. Prøv å spis noe. Jeg pleier å avslutte turen med piller slik at jeg ikke ligger for lenge våken. Gikk på samme smellen første gang jeg tok syre. Endte opp med å ringe inn syk dagen etter første gang.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er fortsatt trippy. Har jeg drukket maling?
R.i.p 23.04.2021
Fra inntak til slutt skal det ikke ta mer en 12tiner før det har git seg. Sikker på at du ikke har fåt i deg bromo-dragonfly? Det kan vare i 72timer
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hmmm. Det var egentlig en veldig fin opplevelse men den er alt for lang.

Sjokket slo meg litt nå. Helt sykt at jeg har fått i meg noe som jeg ikke vet hva er en gang, lg hvis det er bromo så er det faen insane hvor lite som er dokunentert om dette.

Håper jeg ikke virker overdramatisk "jeg kunne dødd" type nå, men dette har gitt meg en del å tenke på.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk det med jobben da? Ikke for å virke negativ, høres ut som en fin alene trip, men burde kanskje heller ha tatt det på en fredag eller lørdag?
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan gikk det med jobben da? Ikke for å virke negativ, høres ut som en fin alene trip, men burde kanskje heller ha tatt det på en fredag eller lørdag?
Vis hele sitatet...
Bra nok.

Og ja absolutt. Var ikke forberedt på at det skulle vare så lenge, men lesson learned
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Høres ut som du har en rik indre tankeverden, som du får noe ut av å utforske
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
LSD varer for lenge i manges mening. En sopptur kan være "over" i stor grad etter 4 timer, og det er ikke fordi den var så jævlig tam, for å si det sånn