Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1840
Hei, jeg lager elektroniske sanger, og jeg føler jeg trenger feedback på låtene jeg lager. Slik at jeg kan forbedre låtene, og bli en bedre artist. Det er ikke alltid man klarer å se objektivt på låtene man selv lager, og jeg håper dere gir en ærlig tilbakemelding!

https://soundcloud.com/mahoar/what-t...lectronic-song

Leg gjerne ut dine egne låter også slik at andre kan gi tilbakemeldinger til den!
Hørtes ut som spill musikk fra ett Commodore 64 spill eller Amiga 500..
Usikker om hva jeg føler på 0:42, forventet et lite dropp og kanskje noen flere elementer, trommer eller lignende, og det skjer på nytt på 1:17. Var litt antiklimaks. Jeg liker droppet når den faktisk kommer da!

Jeg ville kanskje lagt til enda et *tap* på overføringen mellom intro og dropp, blir litt merkelig med to bare syns jeg, samt at det kanskje burde vært venta en takt før tappingen begynner. Forventet også litt mer på 2:19 enn at den skal dø ut og begynne med bridge eller hva man kaller det. 3:08 skjer det jeg har nevnt tidligere igjen. Liker veldig godt droppet på 3:26, det gjør litt opp for all uroen jeg har fått av antiklimaksene nevnt tidligere

Får godfølelse av resten da, kanskje litt hoppete/rotete her og der, men trives med melodien

Keep it up!
Producer
MarkusHoAr's Avatar
Trådstarter
23 2
Sitat av Pygoscelis Vis innlegg
Usikker om hva jeg føler på 0:42, forventet et lite dropp og kanskje noen flere elementer, trommer eller lignende, og det skjer på nytt på 1:17. Var litt antiklimaks. Jeg liker droppet når den faktisk kommer da!

Jeg ville kanskje lagt til enda et *tap* på overføringen mellom intro og dropp, blir litt merkelig med to bare syns jeg, samt at det kanskje burde vært venta en takt før tappingen begynner. Forventet også litt mer på 2:19 enn at den skal dø ut og begynne med bridge eller hva man kaller det. 3:08 skjer det jeg har nevnt tidligere igjen. Liker veldig godt droppet på 3:26, det gjør litt opp for all uroen jeg har fått av antiklimaksene nevnt tidligere

Får godfølelse av resten da, kanskje litt hoppete/rotete her og der, men trives med melodien

Keep it up!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for tilbakemeldingen, setter stor pris på det! Takk også for at du gikk i detaljer, var sykt hjelpsomt

Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Hørtes ut som spill musikk fra ett Commodore 64 spill eller Amiga 500..
Vis hele sitatet...
Hahaha... Hadde aldri hørt den musikken før, sjekket den ut nå og var litt enig :P
Sist endret av MarkusHoAr; 4. januar 2017 kl. 22:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.