Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2148
Halla Freaks!

Har startet et Trance prosjekt, og har foreløpig kun lagt ut èn sang.

Cosmos Minority - Gliese 667Cc

Dette er et prosjekt som i stor grad er inspirert av litt eldre trance som f.eks. Energy 52 - Cafe Del Mar

Er i første omgang ute etter konstruktiv kritikk på Gliese 667Cc, men om du liker det du hører så kommer det mer om ikke alt for lang tid!
Trance? Har jeg ikke hørt om siden 2004, kanskje det heter noe annet nå,
Trådstarter
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Trance? Har jeg ikke hørt om siden 2004, kanskje det heter noe annet nå,
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt hvor du vil med dette, men kan opplyse deg om at det er en sjanger som lever i beste velgående, selv om det ikke er som spilles på vg lista
Wow - intensiv start må jeg si.

Blir liksom sittende å vente på at låta skal ta helt av - for den inviterer til det frem til 2 minutt i låten. Ellers uforutsigbar låt, men synes det er positivt i denne sammenhengen - da må jeg jo høre den ferdig
Trådstarter
Sitat av Xgeir Vis innlegg
Wow - intensiv start må jeg si.

Blir liksom sittende å vente på at låta skal ta helt av - for den inviterer til det frem til 2 minutt i låten. Ellers uforutsigbar låt, men synes det er positivt i denne sammenhengen - da må jeg jo høre den ferdig
Vis hele sitatet...
Takk for konstruktiv kritikk! Du har helt rett i det du sier, det er en 2 minutter lang build up. Var litt usikker på om jeg skulle korte det ned når jeg lagde låta, men fallt på at jeg ikke gjorde det.

Men igjen takk for kritikk, tar med meg alt jeg kan få videre!