Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1424
Da jeg "oppdaget" det psykedeliske miljøet syns jeg det var så utrolig spennende! Kunne ikke lese nok om lsd, dmt, mdma osv.

Teorier, debatter, rapporter you name it! Jeg har lest det. Slukte det rett og slett. Alt var veldig nytt og spennende da. Det er litt over et år siden jeg begynte å interessere meg ordentlig.

Kjenner nå at jeg er ganske lei for å være ærlig. Da jeg gikk i hasj marsjen kjente jeg at jeg ble litt flau over han som sto å gaula inn i megafonen og tenkte at dette er jo noe som alle vet! Og hvis ikke så bryr de seg enkelt å greit ikke.

Siste fest jeg var på satt jeg på et rom hvor to satt å pratet om hvordan lsd har forandret livene deres til det bedre. Har hørt den samme talen så mange ganger før at jeg nesten ble dårlig og tenkte bare at hvis jeg må høre om Albert Hofmann eller Terence McKenna ÈN gang til så kommer jeg til å kaste opp.

Er det noen som skjønner hva jeg mener? Er det bare jeg som får nok?
Skjønner veldig godt hva du mener! Jeg er så jævlig lei av stoner filmer, folk som bare snakker om røykings, dop osv osv!

Det er interresant litt av å til, men jeg skjønner veldig godt hva du mener, blir folk av kompiser av å til jeg også!

Greit nok at man røyker det, men man trenger å snakke om det hele jævla tiden
Syns ofte at folk blir sinnssykt fiksert på stoffet de utforsker! Utrolig irriterende å høre det samme om og om igjen, som om de har mistet interessen for andre ting. Men jeg tror det bare er i begynnerfasen Var periodevis sånn selv, og man legger ikke merke til det i starten. Nå nevner jeg sjelden hvilke stoffer jeg driver med, da jeg rett og slett ikke orker å starte enda en diskusjon om "den jææævla fittestaten som ikke skjønner en dritt!!!!!". Djiz.
Nå er nå stoffsnakk ganske nyansert. Visst kan man snakke om hvor ille forbudet er når det kommer til cannabis, eller hvordan livet er blitt forandret etter man tok LSD for første gang. Dette er emner som kjapt blir oppbrukte, og jeg samtaler heller om hva det er med de ulike substansene som gir utslag hos mennesket. Hvilke komponenter er det som sørger for at man opplever det man gjør. Hvordan skapes disse aktive stoffene, hvilke direkte/underliggende hensikter har de, hvordan tas de opp og hvor binder de seg hen? Er det noe man kan gjøre for å påvirke utfallet av rusen, for eksempel ved å bestemme høstetidspunktet for en cannabisplante? Er det noen stoffer som virker synergiske med hverandre, og i så fall, hvorfor?

Har hatt kjennskap med droger i litt over tre år nå, og jeg er hvert fall ikke lei av informasjonen man kan tilegne seg/samtalene jeg har med andre brukere/interesserte.
Sist endret av Tawon; 9. juni 2012 kl. 01:21.
Sitat av mimosah Vis innlegg
Er det noen som skjønner hva jeg mener? Er det bare jeg som får nok?
Vis hele sitatet...
Jeg forstår dette veldig godt. Å snakke/lese for mye om
psykedelika kan ødelegge det som faktisk er interessant
med det, tenker jeg.

Tipper McKenna selv må ha gått rimelig lei av å snakke
om det i ett kjør.