Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 797
Heisann.
Fant ut for 5 min siden at noen hadde klarte å komme seg inn på hotmailen min å skiftet passord. Det hemmelige spørmålet er nå på kinesisk.
Er det noen måte jeg kan få tilbake mailen min på?
Det var ikke noe verdifullt der for noen andre enn meg og det er bare så jævelig kjipt og miste den.

send en mail til hotmail og forklar problemet. Kanskje de er hjelpsomme og gir deg tilbake tilgangen til mailen din
Chinese to Norwegian translation:

Det første navnet på kjæledyret

:P

Feil svar uansett.
Dersom de har byttet passord og det hemmelige spørsmålet er det litt problematisk å få kontoen din tilbake. Jeg husker ikke adressen her og nå, men det skal eksistere en tjeneste hvor du kan oppgi informasjon om kontoen for å få den tilbake. Du blir da nødt til å fylle inn informasjon om hvor mye mail du har, hvilke mapper du har opprettet, det som står i "subject" på så mange av mailene du hadde i innboksen som mulig, og mye annen informasjon. Det blir så vurdert av en ansatt, som så langt det er mulig vil prøve å finne ut av hvorvidt du er den rettmessige eier eller ikke.

Jeg husker som sagt ikke nøyaktig hvor jeg fant denne URLen, men et par minutter med googling bør hjelpe deg ganske bra.

Jeg var for treg med å editere posten, så dette får komme som en egen post.

Siden jeg har vært gjennom samme prosess før var jeg snill nok til å lete opp URLen til deg: https://support.live.com/eform.aspx?...eformcs&scrx=1

Fyll ut, håp på det beste, og vent på svar. Lykke til