Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 970
noen som vet om noen gode(helst norske) passord lister (.txt) der det er bare er standard passord (eks, 12345, passord, user osv)..
finner bare sånne syke med over 200 000 forskjellige lame pw..
anyone?
Sist endret av Taddei; 3. februar 2010 kl. 00:19.
Hacke accounts på Nm nå?
haha :P hva er Nm?

jeg tenkte å lære meg å bruke cracking jeg kan være praktisk en gang i tiden :P foreløpig har jeg bare lagd en bruker på en ftp side og skal bruke hydra til å cracke pw, men mangler en liste:P vet jeg kan lage en selv, men er jo greit om det fins en standard liste der ute så jeg kan prøve meg med.. se om den tar den
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av donkristian Vis innlegg
haha :P hva er Nm?

jeg tenkte å lære meg å bruke cracking jeg kan være praktisk en gang i tiden :P foreløpig har jeg bare lagd en bruker på en ftp side og skal bruke hydra til å cracke pw, men mangler en liste:P vet jeg kan lage en selv, men er jo greit om det fins en standard liste der ute så jeg kan prøve meg med.. se om den tar den
Vis hele sitatet...
NordicMafia tror jeg.

Det du leter etter er "Wordlists for dictionary attack", prøv Google.