Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2708
Hva er en god sigar du anbefaler? Ikke for dyrt, men gjør ikke noe om prisen er litt stiv.
Mayan Sicars, veldig gode.. men koster nok litt.
https://solcigar.mamutweb.com/Shop/P...MF-1/10960517S

Kjøper som regel Todos Las Dias før nyttårsaften.

TLD, To Lunger Dør
"Øko-Terrorist"
Rimelig, god og tykk Kubaner som aldri slår feil er Romeo y Julieta Wide Churchill.

Skal du imponere noen som kan Kubanere går du for Cohiba Talisman eller Behike
Røker dere sigar på vanlig måte med inhalering eller bare poffer dere og har røken i munnhulen også blåser den ut? Alltid hørt at folk ikke trekker ned når de røker sigar. Så var jeg på by'n for et par uker siden og skulle være selskapsmann for ei som skulle ta seg en røk. Utenfor stod en gladfull julebordsgjeng som alle røkte fete lange sigarer. La merke til at flere av de trakk inn lenge og vel. Smaker de bedre å trekke ned sigar røken? Eller er det bare "fylla-røking" at de bare glemte seg vekk?
Whiteowl er en rimelig sigar med god smak og som ikke er for stor for en fest puff
Synes El rey del Mundo er fine greier. Cohiba og RyJ er også kult, men det synes liksom alle andre også.
Og så er det kanskje litt feil å ytre, men jeg synes Davidoff faktisk lager bra greier, 702 eller noe limited edition greier er gjerne fair opplegg.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Røker dere sigar på vanlig måte med inhalering eller bare poffer dere og har røken i munnhulen også blåser den ut? Alltid hørt at folk ikke trekker ned når de røker sigar. Så var jeg på by'n for et par uker siden og skulle være selskapsmann for ei som skulle ta seg en røk. Utenfor stod en gladfull julebordsgjeng som alle røkte fete lange sigarer. La merke til at flere av de trakk inn lenge og vel. Smaker de bedre å trekke ned sigar røken? Eller er det bare "fylla-røking" at de bare glemte seg vekk?
Vis hele sitatet...
Inhalerer nei, fysj! Røyken skal kun smakes på.
Man vil bare ha munnhulekreft, ikke lungekreft

Har jo såklart inhalert på ren refleks noen ganger, og det ender alltid i grov hosting og harking.

Husker forresten at jeg røyket noen cigarillos med en kompis på ungdomskolen som smakte fantastisk. Søt, kremet vaniljeaktig smak. Mulig de het noe med créme, men jeg husker ikke. Noen som vet hvilke jeg mener og hva de heter?
Sist endret av krystallkongen; 16. desember 2019 kl. 11:03.
@krystallkongen
Ciagriloen du leter etter er sikkert "Cafe Cremè" og den klan kjøpes i så og si alle matbutikker og kiosker her til lands

Selv er jeg stor fan av Cigarillo i stedet for cigar, men det er jo en smakssak. Anbefaler å teste Zino sine!
Sist endret av Nito; 16. desember 2019 kl. 11:13. Grunn: Glemte å svare trådstarter.
Sitat av Nito Vis innlegg
@krystallkongen
Ciagriloen du leter etter er sikkert "Cafe Cremè" og den klan kjøpes i så og si alle matbutikker og kiosker her til lands

Selv er jeg stor fan av Cigarillo i stedet for cigar, men det er jo en smakssak. Anbefaler å teste Zino sine!
Vis hele sitatet...
Hvis det er den som nesten smaker godteri er det nok den, ja! Får teste når halsen blir bedre, er jo snart nyttårsaften og da må man ha en luring i munnviken som ser litt mer classy ut enn en Lucky Rød.
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvis det er den som nesten smaker godteri er det nok den, ja! Får teste når halsen blir bedre, er jo snart nyttårsaften og da må man ha en luring i munnviken som ser litt mer classy ut enn en Lucky Rød.
Vis hele sitatet...
Har prøvd den og blir kvalm av tanken på den. Ser etter noe litt mindre ‘’godteri’’
"Øko-Terrorist"
Sitat av moret Vis innlegg
Synes El rey del Mundo er fine greier. Cohiba og RyJ er også kult, men det synes liksom alle andre også.
Og så er det kanskje litt feil å ytre, men jeg synes Davidoff faktisk lager bra greier, 702 eller noe limited edition greier er gjerne fair opplegg.
Vis hele sitatet...
Gjør det noe om andre også liker RyJ og Cohiba da?

El rey del mundo er fine de og men ikke mine favoritter.

Quai d'orsay er ett mindre kjent merke som er helt fantastiske, Trinidad er også meget bra men ofte noe sterkere. Kubaneren jeg har røykt mest av i år er nok Partagas Series D no 4.

Skal du ha en rimelig sigar som alltid har god trekk og smaker som en erketypisk Kubaner kan jeg anbefale La Flor de Cano petit corona. Den er short filler men meget bra ift. prisen.
Sist endret av tr80r; 16. desember 2019 kl. 18:57.
Har null peiling på sigarer, men her finner man ett godt utvalg og en del informasjon om de forskjellige sigarene.

https://www.msorensen.no/

Har vurdert å handle inn 2-3 stk men får se om jeg finner noe som frister
https://www.msorensen.no/sigarer/mas...25-p0000000327


Denne er røyker jeg med inhalering også.. Kjøpte en pakke når jeg var på Cuba, perfekt til en gang i året eller til en god rom
Trådstarter
Sitat av gekko4u Vis innlegg
https://www.msorensen.no/sigarer/mas...25-p0000000327


Denne er røyker jeg med inhalering også.. Kjøpte en pakke når jeg var på Cuba, perfekt til en gang i året eller til en god rom
Vis hele sitatet...

Holder de til i Oslo?
Sitat av tadada Vis innlegg
Holder de til i Oslo?
Vis hele sitatet...
I Oslo så går man på Sol Cigar.
Sitat av tadada Vis innlegg
Holder de til i Oslo?
Vis hele sitatet...
Nei, de har ingen fysiske butikker enn så lenge så det er kun netthandling.
Skal du til en butikk så er nok det beste valget det Moret nevner.
Cohiba siglo 2 er finfin.
Montecristo 4 er veldig bra, og ikke så altfor dyr. Ellers er cigarillos digg når man ikke har en time å avse. Montecristo club 10 er en sikker vinner. Venter på en bestilling med noen cohiba, ry, partagas og davidoff sigarilloser nå. Artig å teste litt forskjellig. Stemmer at m-sørensen bare har nettbutikk, men man kan stikke å hente på lageret deres på Slependen. PSSITA



Nå blir lufteturene med bikkja velsmakende. Perfekt for vinterkulda.
Sist endret av warmkorv; 18. desember 2019 kl. 22:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.