Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 885
Har tilgjenglig ketamin av høy kvalitet og oxycontin 30mg. Hvordan vil rusen være ved kombinasjon av disse substansene? Evt dødelig eller noe slikt?

Fant ikke noe særlig info selv..
Sist endret av Admin221; 14. august 2019 kl. 13:22.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Kan da umulig være en god miks? Har ikke noe erfaring med ketamin selv, som jeg vet om. Men mye erfaring med opioder, og har tatt flere overdoser hvor jeg har blitt bevistløs, fått epletiske anfall og sluttet og puste, samt på grensa til nyresvikt med oppkast av blod og blod i urin. Har også tatt så mye langtidsvirkende 12 timers nobligain at jeg omtrent har hatt umulig for å ikke sovne, men samtidig visst at hvis jeg sovner så kommer jeg til å stoppe å puste, så er det noe jeg har respekt for så er det opioder.

Hvis du har god erfaring/toleranse så vet du sikkert best selv hvor lurt eller ikke det er. Har du aldri tatt oxy så er mitt tips at det er totalt idioti å ta noe som stopper opp pusten samtidig som du skal ligge å se på rosa elefanter i taket mens du er inn og ut av drømmeland? :P

Jeg hadde ikke blanda det om det var meg. Opioder er uansett etter min mening best uten noe annet, heller høy dose så du har kontroll uten andre kjemikaler i bilde. For meg så ødelegger 1 øl bare opiat rusen..... mens 1 snus derimot kan boost det.
Sist endret av deGrønne Skoger; 14. august 2019 kl. 13:33.
R.i.p 23.04.2021
Ja lethal. Hvorfor skal du kombinere? Fungerer da fint vær for seg.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd komboen en gang. Ketaminen fjernet litt av euforien fra oxy og jeg ble veldig svimmel. Var utelukkende en negativ opplevelse så anbefaler deg å holde deg unna. Dødelig er det og
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Takk for svar, tenkte siden ketamin er disso så gikk d greit sammen eller kunne ihvertfall være en smud kombo, men der tok jeg feil.. takk
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er glad i blandingsrus selv, men skjønner virkelig ikke hvorfor du tenker på å kombinere disse