Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 8390
Halla, får noen måneder Siden tok Jeg 3 syrelapper, på 2-300 UG, hadde aldri tatt det før, og fikk en kraftig 12 timers bædtripp. Flippa helt over blei også tatt av politet og endte opp på sykehuset og trippa videre der. Gikk overhodet ikke ann og skille mellom virkelighet og tripp. Så mine verste mareritt osv pluss masse annet sinnsykt faenskap. Det jeg lurer på er da etter den kraftig bædtrippen, Og ta syre igjen med en litt mer forsiktig dose, Er sjangsen for og få bædtripp da veldig stor? vil jeg kanskje evnt. dette rett inn i den "forrige" bædtrippen..
Sist endret av jada232; 14. mai 2014 kl. 22:44.
Det hørtes ikke noe særlig gøy ut!

Jeg hadde en såkalt badtrip på for mye 2c-b blanda med speed hvor jeg fikk en ganske jævlig natt. Og når jeg tok vanlig dose 2c-b for å prøve neste gang (noen uker etter) fikk jeg samme greie bare litt mildere. Og har også hatt litt annerledes trip på sopp i ettertid som har gjort at jeg har holdt meg unna alt utenom emma i ettertid pga dette.

Vet ikke om en badtrip kan sitte igjen, eller om jeg bare reagerer feil på 2c-b som noen kan, men om noen har noe fakta å backe opp med hadde det vært flott! Lurt på dette selv!
Joda, det skal nok gå bedre med litt mindre dose, din første opplevelse var ille, det forstår jeg, men vi snakker laaangt over normal dose.

jeg lurer på, fikk du noen problemer mentalt etter dette?
900 ug? holy-fucking-shit. Det er så teit når dette skjer fordi man får et helt annet inntrykk av LSD enn det man egentlig skal. Personlig har jeg veldig komfortable og lange turer på 150-200 ug. Jeg anbefaler deg å resturere litt før du i det hele tatt tenker på å ta noe mer. Alt med måte. Hvis du skal ta noe mer ville jeg ikke tatt noe mer enn en lapp.
Bæda på 400ug for en stund tilbake. Bare tok det med ro og ringte en kompis som kom og holdt meg med selskap. Gikk helt fint. Nå tripper jeg egentlig bare på 200ug (1 lapp) og røyker weed ved siden av. Perfekt for meg
Trådstarter
9 0
Fikk ikkenoe mentale problemer nei, men satt noen spor
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av jada232 Vis innlegg
Fikk ikkenoe mentale problemer nei, men satt noen spor
Vis hele sitatet...
Mulig å få triprapport fra den dagen?
Trådstarter
9 0
ja kan prøve og få til det endag
Det som er godt med å få en skikkelig fucka trip, er at man blir herda mot det senere.
200-300ug blotters... og så tok du 3??? du er gal, mann. Jeg fikk tak i blotters på 100ish styrke.. jeg trippa balle av èn lissom, som førstegangsbruker, i 12 timer ca.

Det beste ville vært å holde seg til EN lapp neste gang... spesielt hvis de er 200ug - 300ug... da er de megasterke.
Og ha et slags "sanctuary" - et sted du kan slappe helt av i en sofa med noe musikk f.eks, hvis du kjenner at det blir litt for mye. Synes også egentlig det er vanskelig å forholde seg til andre folk når jeg er på trip... har ofte tenkt at det nesten ville vært bedre å trippe alene, hvor jeg slipper å tenke over hva de andre folka gjør, og se de trippa trynene deres og høre alt pisset de har å si... haha, kynisk kanskje, men sånn blir jeg på trip. Det kan være belastende med for mye folk rundt seg for enkelte.

Men for å svare skikkelig: LSD kan gi deg badtrip eller goodtrip, det kommer ann på dagsform, instilling, mental styrke og setting. Hvis du føler deg skikkelig REDD for at du vil trippe bad... da er det større sjanse for å trippe bad, ja. Siden når LSDen først begynner å funke kan du få noia for at du vil bæde.. og da begynner du å angre på at du tok acid, BAM du er på vei til badtrip.
Men kan godt hende hvis du tar 1 lapp, at forrige trippen var såpass mye sterkere at denne virker som barnemat, og du bare har det fett. Er også slik at de ca 10 første tripsa er hardere å takle, siden det er så uvant og spesielt. Akk som når man begynte med weed.
Sitat av jada232 Vis innlegg
Halla, får noen måneder Siden tok Jeg 3 syrelapper, på 2-300 UG, hadde aldri tatt det før, og fikk en kraftig 12 timers bædtripp. Flippa helt over blei også tatt av politet og endte opp på sykehuset og trippa videre der. Gikk overhodet ikke ann og skille mellom virkelighet og tripp. Så mine verste mareritt osv pluss masse annet sinnsykt faenskap. Det jeg lurer på er da etter den kraftig bædtrippen, Og ta syre igjen med en litt mer forsiktig dose, Er sjangsen for og få bædtripp da veldig stor? vil jeg kanskje evnt. dette rett inn i den "forrige" bædtrippen..
Vis hele sitatet...
Nei, jeg tror ikke sjansen for å få en bad trip etter en bad trip øker. Du vil antakelig være mer klar over ting du kanskje ikke burde gjøre når du tripper for å unngå ubehagelig opplevelser, som f.eks. å ikke se på skrekkfilmer eller sitte alene hjemme og fundere over livet`s meningsløshet. Du blir også mer herda slik dagsdriveren sa syns nå jeg.

personlig ser jeg på badtrips i ettertid som noe positivt å ha opplevd og personlig regner jeg de nesten like eller kanskje til og med mer verdt for meg som person enn gode trips, men det er vel subjektivt.

Sjansen for at du faktisk fikk LSD lapper med 200 til 300 mikrogram hver er svært usannsynlig, og for det andre det at du faktisk visstnok skal ha tatt mellom 600 og 800 mikrogram er ganske uansvarlig og usannsynlig. Det er veldig seriøse doser!

Mitt ritualet er å behandle meg selv ekstra godt før du tripper, jogger en kort tur før jeg "dropper", tar en god dusj, tøyer litt og slapper av etter joggingen, bestill er telepizza og no god drikke, gjør klar en dessert, finner fram musikk jeg liker, slår på noe morsomt på Tv-en(Big Bang Theory) og kanskje inviter 2-3 venner som vil være med. jeg tror at å omgi seg med positive ting er nok en god ide som en generell regel.

litt mindre forsiktig dose er nok en god ide, ta f.eks. 150uq, men før du tar LSD-en på nytt hvorfor ikke få det testa eller teste selv. Du har mange "self-tests" du kan få kjøpt på le interweb.
Tok du tre lapper på 2-300ug hver, eller tre lapper med 2-300ug til sammen?

Jeg ville pøvd på nytt med 100-150ug, og kanskje hatt noe for å dempe trippen liggende om det begynner å gå dårlig. (antipsykotika/benzoer)
Sist endret av Snilepisk; 17. mai 2014 kl. 20:18.
Trådstarter
9 0
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Tok du tre lapper på 2-300ug hver, eller tre lapper med 2-300ug til sammen?

Jeg ville pøvd på nytt med 100-150ug, og kanskje hatt noe for å dempe trippen liggende om det begynner å gå dårlig. (antipsykotika/benzoer)
Vis hele sitatet...

på hver lapp
Hadde du lest/blitt fortalt noe som helst om dosering? :P
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Det er sånne folk som gir LSD et dårlig rykte. Leser seg ikke opp på droget, pakker i seg for mye og klikker bananas.

Når det er sagt, man er ung, shit happens og blablabla.

Kan lønne seg å ta en litt mindre dose neste gang. Og nei, det er tvilsomt du får en badtrip hvis du bare ikke overdriver. At du havner i tankelooper, tankekjør og får generell noia må man bare regne med. Er ikke mye verre enn å ha en dårlig dag. Dette er veldig avhengig av hvilke personlighetstrekk man har. Men når du tar 3x200-300ug lapper virker du ikke som den forsiktige typen. 1 lapp av den mengden du sier det er burde holde i massevis. De aller fleste kjenner det godt på 100-150ug.

Du overlevde en kamikazedose, selv om du fucka opp litt. Lykke til med neste tur.
Sist endret av bipbapbop; 21. mai 2014 kl. 23:25.
Sitat av aricz Vis innlegg
Det er sånne folk som gir LSD et dårlig rykte. Leser seg ikke opp på droget, pakker i seg for mye og klikker bananas.

Men når du tar 3x200-300ug lapper virker du ikke som den forsiktige typen. 1 lapp av den mengden du sier det er burde holde i massevis. De aller fleste kjenner det godt på 100-150ug.

Du overlevde en kamikazedose, selv om du fucka opp litt. Lykke til med neste tur.
Vis hele sitatet...
This.
Når man skal et dop, er det veldig viktig å SJEKKE ut dosering på nettet...
LSD kan være skikkelig sterkt eller skikkelig svakt... prøv alltid 1 lapp først for å se hvor sterk batchen er.. maks 2.

Til OP: Ikke gjør samme feil igjen, ikke ta et nytt dop neste gang uten å vite hva som er anbefalt dose. Det kan i verste fall være livsfarlig.
Trådstarter
9 0
Vet, hadde lest meg ganske godt til dette, men latterlig at jeg kjørte i meg 3 stykker ja.. Og ta MDMA?.. synspunkter
Sitat av jada232 Vis innlegg
Vet, hadde lest meg ganske godt til dette, men latterlig at jeg kjørte i meg 3 stykker ja.. Og ta MDMA?.. synspunkter
Vis hele sitatet...
Kun hvis du faktisk tar riktig dosering og tester det at det faktisk er MDMA og ikke noe annet med en TestKit - finnes på nettet overalt, søk google.

Selvom LSD er sinnsykt fett, så kommer du enda "høyere" på MDMA. Ekte emma tar deg så høyt at det er umulig å forklare egentlig. Det er som alt som kan føles bra og være bra er det samtidig ganger 1 million.

LSD er mindre skadelig enn mdma også.
Trådstarter
9 0
Sitat av Dagdriver Vis innlegg
Kun hvis du faktisk tar riktig dosering og tester det at det faktisk er MDMA og ikke noe annet med en TestKit - finnes på nettet overalt, søk google.

Selvom LSD er sinnsykt fett, så kommer du enda "høyere" på MDMA. Ekte emma tar deg så høyt at det er umulig å forklare egentlig. Det er som alt som kan føles bra og være bra er det samtidig ganger 1 million.

LSD er mindre skadelig enn mdma også.
Vis hele sitatet...
Er sjangsen stor eller er det mulig og få "bæd tripp" på MDMA
Nei det vil jeg ikke si. Det KAN bli litt ubehagelig i starten, men så vil du bare føle deg som konge resten av turen.
Haha, bad trippa på ca. 300-400ug for noen måneder siden. Tok samme dosen for noen dager siden på nasj og hadde en helt herlig trip Men litt mindre dose er sikkert lurt
Sist endret av roundpotato; 26. mai 2014 kl. 21:53.
Sitat av aricz Vis innlegg

Du overlevde en kamikazedose, selv om du fucka opp litt. Lykke til med neste tur.
Vis hele sitatet...
Er det mange som dør av slike doser viss de tar de som første gang? Hva om noen hadde fått i seg flere tusen ug, ville de dødd fysisk av det, eller dødd av noe de kunne gjort pga noe de tenkte mentalt?
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Sitat av HolteFS93 Vis innlegg
Er det mange som dør av slike doser viss de tar de som første gang? Hva om noen hadde fått i seg flere tusen ug, ville de dødd fysisk av det, eller dødd av noe de kunne gjort pga noe de tenkte mentalt?
Vis hele sitatet...
Du kan fint ta flere tusen ug med LSD uten å dø, men du kan jo selvfølgelig skade deg når du er såpass påvirket.
Sitat av jada232 Vis innlegg
Er sjangsen stor eller er det mulig og få "bæd tripp" på MDMA
Vis hele sitatet...
LSD er mye vanskeligere å takle enn MDMA.
På emma kjenner du deg ikke rusa egentlig, selvom du er det. Man bare er ekstremt glad, kanskje føler deg varm og er i strålende humør.
Du mister ikke kontrollen over noe som helst føles det ut som, man har helt oversikt, kan snakke lettere enn når man er edru, mer direkte og mer åpent.
Eneste man mister er dømmekraften og frykt, du er ikke redd for å ta mer MDMA 4 timer senere selvom det ikke er sunt akkurat.

På LSD er det jo umulig å føre en skikkelig samtale liksom.

Hvis du takla 3 acid trips på en gang, takler du LETT MDMA.

Men bare å passe på at man ikke tar så jævlig høy dose. 120 - 150mg er liksom den magiske sonen spør du meg. Det er ikke sånn at du blir høyere med en høyere dose, du får bare mer effekter, mer kjeve-tygging, mer bad effects på en måte. Med MDMA handler det virkelig om å treffe "good-spotten" på doseringa, det er først da du får den perfekte turen på det
Sist endret av Dagdriver; 29. mai 2014 kl. 04:53.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har lyst til å ta LSD for første gang. Mitt største problem er at jeg går gjennom en ganske tøff tid psykisk sett, med brudd med kjæresten og litt andre ting. Er vel det man kan kalle deprimert. Tenkte på dette med "innsikt" og å se problemer på en ny måte. Så hva tenker dere om det? Er dette bare en dum ide jeg kan legge fra meg med en gang eller kan dette være med på å hjelpe meg videre i livet? Vil gjerne stille akkurat de samme spørsmålene om sopp? Jeg har jo lyst til å prøve dette men må jo innrøme jeg er nervøs for det ukjente
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Jeg har lyst til å ta LSD for første gang. Mitt største problem er at jeg går gjennom en ganske tøff tid psykisk sett, med brudd med kjæresten og litt andre ting. Er vel det man kan kalle deprimert. Tenkte på dette med "innsikt" og å se problemer på en ny måte. Så hva tenker dere om det? Er dette bare en dum ide jeg kan legge fra meg med en gang eller kan dette være med på å hjelpe meg videre i livet? Vil gjerne stille akkurat de samme spørsmålene om sopp? Jeg har jo lyst til å prøve dette men må jo innrøme jeg er nervøs for det ukjente
Vis hele sitatet...
Personlig føler jeg at sopp går mere på følelser enn LSD. På LSD er man mere i kontroll. LSD kan virke "analytisk", men det er bare en selv og LSD på en måte. På sopp så kan det føles som om en vis ånd kan ta over. Sopp føler jeg også viser en mere "grums" - og det er vanskeligere å styre det enn LSD. Altså at soppen viser en og gir en den trippen man trenger. Så handler det bare om å overgi seg og å stole på at prosessen er av det gode.

Rent personlig mener jeg sopp (eller andre plante-psykedelika) er et bedre verktøy for dypere og mere forløsende tripper enn LSD. Men er muligens et spørsmål om smak og behag.

Om du går til en tripp med tanker om å finne ut av spørsmål omkring et brudd etc. så kan du fort bli skuffa. Slike spørsmål blekner når ego smelter bort og eksistenses makt og utrolige magi manifisteres. Psykedelika er mye mere åndelig - enn psykologisk - mener jeg sjøl. Iallefall i øyeblikket. Etter trippen - kan det hende du får en klarhet over deg - og kan tenke klart rundt egne psykolgiske issues. (føler dette er noe som sopp er bedre på også. LSD etterlater deg gjerne ganske sliten mentalt etter en laang tripp)

Det kan gi en god effekt på depresjonen din. Dette krever at du forbereder deg godt og at du møter trippen med respekt og med muligheter for å vende seg innover. La ting flyte og komme som dem vil. Som førstegangstripper er det godt mulig du bare vil bli meget fascinert over det vakre du ser. Og at det ikke blir så dyptgående.

Ellers er det jo egeneksperimentering. Og som alltid er det nok lurest å ta psykedelika sammen med noen erfarne guider/sjamaner om psykologisk healing er målet.

Om man tripper og er deprimert. Så vær klar over at psykedelika fungerer svært dårlig som en flukt. Om du ikke er klar for å møte alle disse vonde følelsene som du bærer på - så hold deg unna.

En god strategi for å få en forløsnede tripp er å kunne la alt som manifisterer seg mentalt få slippe til uten å skyve det unna. Når psykedelikaen jobber med ens psyke - så kommer ofte ens vonde følelser eller tanker først i prosessen.. Om man lar dem få slippe til uten å få panikk - så ligger mulighetene til rette for forløsing.

Selv-terapi på psykedelika krever med andre ord endel mot og vilje til "å ta tyren ved hornene". "å ta tyren ved hornene" innebærer bare å akseptere hva som skjer - og å stole på at mentale floker løses opp - og at det er litt pain akkurat i oppløsningsprosessen.
Sist endret av Bearass; 10. juni 2014 kl. 10:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.