Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2103
heisann, lurer på om salget i christiania er like atraktivt som det har vært før. Det er vell fortsatt åpenlyst salg av hasj til hvem som helst f.eks turister? Er det noen som har vært der f.eks i år eller ifjor som kan komme med no fornuftig og si? hvordan er det f.eks for en 16-17 åring og gå inn til christiania og kjøpe 10 gram? selger de til hvem som helst, er det en fuckings aldersgrense der får og få kjøpt hasj?(tviler)
Jeg var der i fjor, jeg vil ikke tro at det skal være noe problem å kjøpe så lenge du følger reglene der.
Sist endret av MBTI; 10. april 2013 kl. 22:05.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Så lenge du ikke oppfører deg som en apekatt, og ikke tar bilder vil jeg tro det skal gå helt fint. Men når du skal ut igjen finnes det ingen garantier. Når jeg var der for 2 år siden var det politiblokkade på brua ut av Christiania. De stoppet annenhver bil og sjekket hele bilen. Heldigvis var vi i riktig possisjon i køen og ble ikke stoppet
Sitat av MBTI Vis innlegg
Jeg var der i fjor, jeg vil ikke tro at det skal være noe problem å kjøpe så lenge du følger reglene der.
Vis hele sitatet...
...
Og hva er reglene?
Sitat av jada232 Vis innlegg
heisann, lurer på om salget i christiania er like atraktivt som det har vært før. Det er vell fortsatt åpenlyst salg av hasj til hvem som helst f.eks turister? Er det noen som har vært der f.eks i år eller ifjor som kan komme med no fornuftig og si? hvordan er det f.eks for en 16-17 åring og gå inn til christiania og kjøpe 10 gram? selger de til hvem som helst, er det en fuckings aldersgrense der får og få kjøpt hasj?(tviler)
Vis hele sitatet...
Var der i fjor høst og da var det flust med boder der. Mange flere en jeg har sett der noen år tidligere. De driter i hvor gammel du er bare du ikke ser ut som du er 12.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
...
Og hva er reglene?
Vis hele sitatet...
Jo! De er som følger:
Ingen tung narkotika
Inga vapen
Inget våld
Ingen handel med byggnader eller bostäder
Vis hele sitatet...
Jeg tror også det var egne områder for røyking der inne.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av MBTI Vis innlegg
Jo! De er som følger:


Jeg tror også det var egne områder for røyking der inne.
Vis hele sitatet...
Du kan røyke så og si hvor du vil inne i Christiania. Det er noe spesielt ved å komme inn der for første gang og se at alle går åpenlyst å røyker j's. Gå videre så møter du på noen headshop-boder, og går du litt lenger så finner du det du trenger.
Var det i sommer som var, og det selges cannabis helt åpentlyst i fra partytelt. Det er veldig bra utvalg. Marihuana og hasj i alle kvalitets/prisklasser (40-120kr) selges også isolator hasj, og ferdigrullede joints.
Man får også rabatt ved å kjøpe litt mengder. Spør du hvor mye de skal ha for en femmer med den typen som koster 120kr pr g, får du det for 500kr

Reglene i Green Light District er at man ikke skal løpe(skaper panikk), ikke ta bilder, og siste regel er "ha det rart"(dansk for gøy)

Bare bruk vanlig folkeskikk og oppfør deg, så vil det gå helt fint. De siste HA vil er jo å lage bråk slik at politiet kommer.

Kan legge til en liten funfact; Ingen dansker ruller jointen slik vi norske gjør det. Alle lager cones og heller mekket oppi. Så tilogmed en som brukte 2 sigg da han mekket. Det er ganske merkelig å se disse halvveis gangster/boler/veltrente gutta sitte der å lage cones.
Det selges tilogmed fliter som er buet slik at conen skal bli helt symmetrisk
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av 3RD Vis innlegg
Kan legge til en liten funfact; Ingen dansker ruller jointen slik vi norske gjør det. Alle lager cones og heller mekket oppi. Så tilogmed en som brukte 2 sigg da han mekket. Det er ganske merkelig å se disse halvveis gangster/boler/veltrente gutta sitte der å lage cones.
Det selges tilogmed fliter som er buet slik at conen skal bli helt symmetrisk
Vis hele sitatet...
Og i tillegg toaster de siggen i hva som føles som en halv evighet!
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Og i tillegg toaster de siggen i hva som føles som en halv evighet!
Vis hele sitatet...
Haha, får alltid rare blikk, og diskusjoner blir startet, når man ikke toaster.