Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1878
Morra mi er homeopat og har fult av medisiner og utstyr. Idag når jeg gikk igjennom all medisinen fant jeg denne flasken som det stod Cannabis Ind på.
Jeg rekner med at dette står for Cannabis Indica, men uansett er det noen som vet noe om dette, og om det går an å ruse seg på det?
Forresten så var firmaet som produserte dette Naturensdroger.
Ikke hvis det er homeopat-medisin. For de er veldig uttynnete.
Ok, takk for svar.
Forresten, jeg spiste akkurat 10 piller, jeg kjenner meg litt stein, men det kan vere placebo.
Sist endret av bigsmoke1; 29. desember 2007 kl. 18:40.
Cannabis Ind..ustry? (hakke peiling, men er det indica skulle det jo gått an å ruse seg på - noen bilde å vise til?
Sitat av bigsmoke1
Ok, takk for svar.
Forresten, jeg spiste akkurat 10 piller, jeg kjenner meg litt stein, men det kan vere placebo.
Vis hele sitatet...
Smart, spise ti piller av noe du ikke er sikker på hva er.
Ja, det er nok placebo hvis det er homeopatisk medisin. For de er som sagt veldig uttynnete. Og det trengs jo endel når man spiser cannabis eller noe sånt også.?
Sist endret av Drøggs; 29. desember 2007 kl. 18:49.
Jeg veit jo at det er cannabis, og utifra at homeopat medisin ikke er så sykt kraftig at det gjør noe går jeg utifra at det ikke er farlig akkurat.
Står ikke så mye, men her har du noe info om sakene... Google er din venn!
Om hun har anskaffet dette i Norge, så er det nok ikke THC-holdig i det hele tatt. Men cannabis olje fra industri hamp. Du har jo en del hudkrem serier der det benyttes cannabis olje, dog THC fri, de selger en slik en på body shop btw.

Men ja, lite sannsynlig at den har potensiale som rusmiddel om den er kjøpt norsk, eler impotert av ett norsk firma. Har hun derimot litt kontakter borti Canada, der THC brukes som medisin, så er det større sjangser. Du får spørre henne da vettu
Det er som sagt et svensk firma som heter Naturensdroger hun har det fra, jeg skal sjekke ut firmaet no.
Sverrige har ikke annerledes regler når det gjelder medisinks THC. Så vil tro at de pillene der ikke har noe potensiale som rusmidler. Mer tenkelig er det at de kan brukes som medisin for bedre hukomelse, eller rett og slett som kostilskudd, da canabis olje er veldig rikt på sunne fettsyrer.
Jeg ente opp med å ta ganske så mange piller(rundt 20). Og jeg følte meg ganske så stein, men rekner med at det var placebo.
Sist endret av bigsmoke1; 29. desember 2007 kl. 22:45.
Hva heter medikamentet?
Står bare Cannabis Ind på etiketten
Homopat medesin inneholder MAAAANGE ulovelige stoffer. Men det er såpass utynnet at det ikke har noe å si for kroppen.

Det som er meningen med homopat medesin er å innta samme stoffer som den type medesin ville gitt deg.
Hmm vannskelig og forklare men la meg prøve.
Du har hodepine og vondt i ledd. Da er det symptomene dine.
Da finner du fram medesin som er ekstraktert fra fks en giftig plante som ville gidd de symptomene.
Og ved å sette den medesinen opp mot de smertene/plagene du allerede har så skal det helbrede.
Så det er UHYRLIG lite. faktisk ikke sporbart i prøver. Så om du spiste 1000 av de tviler jeg fortsatt på at du hadde blitt stein
Ok, da var det bare placebo jeg opplevde.
Prøv å røyk det kanskje? Det står at Cannabis Ind er det samme som cannabis sativa i lenka til rontciiw. Veit ikke, men tror nok du skal være litt forsiktig med å spise mange piller av de. Likte ikke helt bieffektene det stod om da.

Men ikke rapp for mye av det fra mora di - det er en prescription drug, altså må du ha resept =)
Sist endret av paranoy; 29. desember 2007 kl. 23:07.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av paranoy
Prøv å røyk det kanskje? Det står at Cannabis Ind er det samme som cannabis sativa i lenka til rontciiw. Veit ikke, men tror nok du skal være litt forsiktig med å spise mange piller av de. Likte ikke helt bieffektene det stod om da.

Men ikke rapp for mye av det fra mora di - det er en prescription drug, altså må du ha resept =)
Vis hele sitatet...
Det er ulovleg i norge samma faen - ingen får resept. EOD.

Homeøpater er dessuten ikkje kjent for å ha medisiner i konsentrasjon over 1:10000. Med andre ord må du bøtte ned på med et par hundre kilo medisin istaden for å røyke et gram eller to med hasj.
Åja - lol. Det ble mye mekk

Bare leste fra den nettsida rontciiw gav i denne tråden at det var reseptbelagt. Visste ikke at en ikke kunne få cannabis på resept her i Norge, gått rundt å trudd d jeg da

Veit overhodet ingenting om homeøpater, ble bare litt interessert i Cannabis Ind som medisin. Hadde ikke hørt om det før nå
Sitat av paranoy
Åja - lol. Det ble mye mekk

Bare leste fra den nettsida rontciiw gav i denne tråden at det var reseptbelagt. Visste ikke at en ikke kunne få cannabis på resept her i Norge, gått rundt å trudd d jeg da

Veit overhodet ingenting om homeøpater, ble bare litt interessert i Cannabis Ind som medisin. Hadde ikke hørt om det før nå
Vis hele sitatet...
Du setter deg for mye inn i cannabis ind.
Det er bare navnet på en homopat medesin, av mange 1000.
Det lages homopat medesiner av gift fra MASSE dyr / planter. Sopper, Opium osv.
Sist endret av Sigurd4u; 30. desember 2007 kl. 02:51.
Naturensdroger er jo en god gammel svensk legal-high bisniss da, slett ikke noe
homeopatmedisin-fabrikant. Mulig en av dem har stjålet navnet fra den andre da...

Anyways, homepatmedisin er, som mange sier her, ekstremt uttynnet i vann og/el. alkohol.
Poenget er at det bare er et "avtrykk" av det opprinnelige stoffet som sitter igjen, ikke et eneste
cannabis-molekyl, med andre ord.

Du kan altså trygt konkludere med at du ikke vil oppnå en ruseffekt av THC fra disse pillene, med mindre det kommer fra naturensdroger som også selger salvia, HBWR, RC'er og andre drugs, og slett ikke er homeopatmedisin, men noe legal-weed som moren din har kjøpt seg da

Når dette er sagt så ville jeg vært VELDIG forsiktig med å dytte i meg masse homeopatmedisin. Som min onkel sa "homeopati funker på barn og bikkjer, så hvorfor skulle det ikke funke på voksne mennesker?"

Selv om dette med utynning er en ganske far fetched teori, så er det mange som har blitt friske av disse greiene (jeg kjenner personlig flere eksempler) og å ta medisin som er ment å kurere en tilstand man ikke har, er sjelden lurt.