Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1558
Kjøpt meg 20g med speed, og tenkte å få det fordelt opp i poser så jeg ikke bruker mer enn nødvendig. Men den er veldig våt! Hvordan blir den beste måten å få det tørket på når det er såpass mye i posen?
R.i.p 23.04.2021
Slenge det ut på en ildfast form og la det tørke? Ikke rocker science. Tøm innholdet ut av posen på et glass eller noe og la det tørke.
Sist endret av Tarm; 9. september 2019 kl. 17:59.
Finn et speil eller no, å fordel det i så tynt lag du greier. La det tørke å skrap av med med ett tapetknivblad eller noe. Kjenner fu fortsatt det er fuktig gjenntsr du prosessen. Går sikkert ann å sette det i ovnen pp 50grader med åpen dør for å få fortgang i prosessen.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Går sikkert ann å sette det i ovnen pp 50grader med åpen dør for å få fortgang i prosessen.
Vis hele sitatet...
Jeg pleide å gjøre dette når jeg holdt på med slikt, 10g dratt utover i et tynt lag i en ildfast er tørt på under 20min, bare følg med den.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg det på et fat under kjøkkenvifta, (sett på full guffe.) Ta 2 kort og «smør» det til et tynt lag. La det ligge en stund mens du kakker og drar litt/jobber med den av og til. Da tørker det fort Har du det travelt kan du varme fatet litt i mikrobølgeovnen først.