Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2265
Hey

Har ett pr bærbare som ligger å slenger her hjemme og tenker kvitte meg med de.. meeen den ene er skolepc og kommer meg ikke innpå (glemt passord) .. er det noe mulighet å gå forbi Admin ?
Pc 2 er en ganske ny asus som ikke vil slå seg på når jeg vil ha den på.. etter ny Windows update klikka den .. kommer meg ikke inn til det innebygde batteriet for å prøve restarte på den måten (slitte skruer).. så , hva kan jeg gjøre for å få den til fabrikkinnstillingene uten å bruke Rescue Kit? Har ikke noe mulighet for å downloade da jeg ikke har noen andre pc her

Er det noen man selge de til for en billig penge så jeg får de ut av hus før de lander til h@lvtt ut vinduet her ? 😅
Hva skjer når du slenger inn en minnepenn med Windows-installasjon?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kommer an på modellen, jeg husker jeg klarte å fjerne passordet på min søster sin skolepc. Men jeg måtte åpne maskinen og kortslutte to punkt på hovedkortet på en veldig spesifikk tid ved i boot.

Prosedyren var litt annerledes ut i fra hvilken modell du hadde.