Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1480
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De siste månedene har jeg gått helt blakk og fått høy toleranse på oxy. Gikk fra 40mg til 500mg om dagen videre opp til 900mg-1G.

Dette er doser jeg tar på en gang og varer hele dagen for meg..

Vet jeg har et problem og har oppsøkt leger hvor mange av de ikke tror på meg når jeg sier jeg tar 14 OC80mg knuste tabletter på engang.

Så spørsmålet mitt som legen sa «Hvordan lever du? Det er garantert OD» hva skal jeg si til han? Er jo sikkert alt å gjøre mer toleransen men han man stryker med etter 1 gram på engang uansett, spesielt om knust..?

Setter pris på svar!
Du kan si at han er pen og se på, men husk å si "no homo" til slutt.

Hva er poenget med tråden, skal vi hjelpe deg å få fastlegen din til å tro på deg? Vent med dagsdosen til neste legebesøk (:
Sist endret av Superspurv; 26. mai 2022 kl. 15:13.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan i alle dager har du råd til det, du må jo ha en vill inntekt til å ligge griserusa på oxy om dagene. Lurer også på hvordan man kan gå fra 40mg til 900mg på noen mnd men ja beste er vell å la han se deg ta dosen neste gang, da får du nok forståelse..