Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2217
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er en av "få" som tramadol ikke funger på rett og slett. Er noe dokumentert på dette, 15% ish.
Så nå kommer spørsmålet, er det forskjell på nobligan og tramadol? Nobligan er pulver i kapsel, tramadol er vel små kuler? Eller husker jeg feil nå, fant å noen vival i skapet her så ha meg unnskyldt haha.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Snorta for 30 sek siden en halv nobligan, digg i nesa hvertfall ��
Fikk "tramadol actavis" for rundt 2 års tid siden skrevet ut. Dette var pulver i kapsler. Nobligan vet jeg ikke hva er
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hadde prolaps og spiste sikkert 10 tramadol retard, endte med forstoppelse og vondt i ryggen. Prøv å drit da haha.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Snorte nobligan er jo som otrivin, aldri fått inn mere luft i nesa haha. Også var det en rar kake smak på kapselen etterpå, sugden den i meg når den var tom
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kjenner en minimal eufori nå, vist det er den følelsen at det kiler i bakhodet haha
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner en minimal eufori nå, vist det er den følelsen at det kiler i bakhodet haha
Vis hele sitatet...
Nobligan inneholder samme virkestoff som Tramadol, Tramadolhydroklorid.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan muligens være placebo, tatt masse tramadol før for smerter og fortsatt hatt like vondt. Har dog ingen smerter nå og men føler meg igrunn fin ^^
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Våkna nå, faen akkurat som og korke over på ghb. Aldri følt meg mere opplagt fikk vel rundt 3t søvn, nydelig!
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vel vivalen som henger i enda og du tror du er opplagt.. tramadol og nobligan er akkurat det samme. Forskjellen kan være hvis du hadde tram retard bare som er depot. Nobligan er vel bare hurtig såvidt jeg vet
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er vel vivalen som henger i enda og du tror du er opplagt.. tramadol og nobligan er akkurat det samme. Forskjellen kan være hvis du hadde tram retard bare som er depot. Nobligan er vel bare hurtig såvidt jeg vet
Vis hele sitatet...
Finnes nok også Nobligan Retard i 100mg, 150mg og 200mg på apoteket
100mg Nobligan gir meg en følelse av å gå på skyer, 200mg tramadol gir meg en følelse av ingenting.