Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2202
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Fant denne mens jeg gikk en tur, noen som har testet lignende? Har sett at du får dem i 1mg, men ikke 0,25.
Hadde vært hyggelig opptur om det er noe jeg kunne kost meg med i dag

https://imma.gr/112090xd854b

https://imma.gr/112091x4c549
Var vel falske ksalol blandet med fentanyl som var i omløp nettopp. Jeg kan forsåvidt ingenting om benzopreperater så mer enn det kan jeg ikke si.
Sitat av anonfreakv2 Vis innlegg
Var vel falske ksalol blandet med fentanyl som var i omløp nettopp. Jeg kan forsåvidt ingenting om benzopreperater så mer enn det kan jeg ikke si.
Vis hele sitatet...
kilder??
Rimelig sikker på at det var en post her på freak nylig. Tror hovedsakelig det gjaldt bergen området. Kan brått ta feil da.

https://freak.no/forum/showthread.ph...hlight=%5Cfent

Viser seg å være rogaland de primært var i omløp i.

Ser however, at det er xanax som står på de. Ikke ksalol.
Sist endret av IW2022; 13. mai 2022 kl. 22:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av anonfreakv2 Vis innlegg
Rimelig sikker på at det var en post her på freak nylig. Tror hovedsakelig det gjaldt bergen området. Kan brått ta feil da.

https://freak.no/forum/showthread.ph...hlight=%5Cfent

Viser seg å være rogaland de primært var i omløp i.

Ser however, at det er xanax som står på de. Ikke ksalol.
Vis hele sitatet...
Ingen analyse. Ingen fentanyl. Skremselspropaganda.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Ingen analyse. Ingen fentanyl. Skremselspropaganda.
Vis hele sitatet...
Kødder du? Snakk om å stikke hodet i sanden...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kødder du? Snakk om å stikke hodet i sanden...
Vis hele sitatet...
Stikke hodet i sanden, gjør jeg ikke. Men jeg har stikket hodet mitt i ksalolen, tatt ksalol i ÅREVIS, MENS jeg går på urinprøver, vær eneste jævla gang har det hatt utslag på fuckings alprazolam. Mens stolper, der har det vært etizolam, flubralprazolam eller hva faen flere ganger, men aldri fentanyl.




Skjønner ikke hvorfor folk spør hva det inneholder på et jævla forum, How do we know? Kjøp et jævla testkit.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg spør jo egt om noen har sett de på 0.25mg. Forstår at ingen vet hva disse inneholder
Finner ikke ett bilde av 0.25mg galenika ksalol på nett. @BenzoKnekk kan nok gjerne svare deg bedre her.
Sitat av anonfreakv2 Vis innlegg
Rimelig sikker på at det var en post her på freak nylig. Tror hovedsakelig det gjaldt bergen området. Kan brått ta feil da.

https://freak.no/forum/showthread.ph...hlight=%5Cfent

Viser seg å være rogaland de primært var i omløp i.

Ser however, at det er xanax som står på de. Ikke ksalol.
Vis hele sitatet...
Ikka bara var det xanax og ikke ksalol, det ble heller ikke bekrefetet av noen som helst, utover at det minner om de som var i 2018, som viste seg å inneholde ikke noe annet en alprazolam de heller. Så gi faen i denne fenetanyl hysterien, vi er ikke USA, vi har ikke dette problemet enda...
Sitat av Relevant Vis innlegg
Ikka bara var det xanax og ikke ksalol, det ble heller ikke bekrefetet av noen som helst, utover at det minner om de som var i 2018, som viste seg å inneholde ikke noe annet en alprazolam de heller. Så gi faen i denne fenetanyl hysterien, vi er ikke USA, vi har ikke dette problemet enda...
Vis hele sitatet...
Personen sitter da og spør på freak.no om et brett med tabletter som ble funnet ute på tur. Er enig i at sjansen for at det er noe annet en alprazolam er lav, til ingen. Ser likevel ikke et problem i å opplyse om noe som potensielt KAN være livsfarlig. Ettersom jeg NEKTER å tro at du kan gå 100% god for at det er alprazolam som er i de, så velger jeg å dele "hysterien" alikevel.
Sist endret av IW2022; 14. mai 2022 kl. 00:06.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av anonfreakv2 Vis innlegg
Personen sitter da og spør på freak.no om et brett med tabletter som ble funnet ute på tur. Er enig i at sjansen for at det er noe annet en alprazolam er lav, til ingen. Ser likevel ikke et problem i å opplyse om noe som potensielt KAN være livsfarlig. Ettersom jeg NEKTER å tro at du kan gå 100% god for at det er alprazolam som er i de, så velger jeg å dele "hysterien" alikevel.
Vis hele sitatet...
Du deler propaganda/idioti fra politiet. Det hjelper ikke på noe.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du deler propaganda/idioti fra politiet. Det hjelper ikke på noe.
Vis hele sitatet...
Du må jo være mindre intelligent. Personen som har delt dette tidligere er i godt voksen alder, med en relativt aktiv konto her på freak. Han sier at ROP teamet i Strand kommune har observert ett dødsfall grunnet fentanyl i det som ser utgir seg for å være xanax.
Jeg går ut i fra at han har hørt dette fra noen, og ikke bare finner på dette helt uten videre fordi han syntes det er artig å skremme folk.

Uansett, så tenker jeg at uavhengig av sansynligheten for hvorvidt dette faktisk er tilfellet; så er det bedre at folk tenker seg to ganger om før de spiser 10mg ksalol som dem fant på bakken en tilfeldig plass. Kanskje dem tester det først nå værtfall, og det viser seg og være xanax. Flott.
De skal være lys blå i fargen, disse du har er de hvite?
Sitat av yomomma Vis innlegg
De skal være lys blå i fargen, disse du har er de hvite?
Vis hele sitatet...
De han har her er 0.25mg.


Det finnes 0.25, 0.5, og 1mg.
Anonym bruker
"Uvøren Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Apropos Ksalol; har kommet over de brettene med svart skrift, og de med farger i det siste.
De med farger på baksiden har smakt sukker.
De med svart skrift på baksiden har smakt alprazolam aka. xanax.
Anonym bruker
"Skrikende Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanax med fentanyl i har som regel vært STOLPER og ikke ksalol. Så da er vi ferdiged DEN