Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2123
Anonym bruker
"Vennlig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte å kjøpe amfetamin for første gang. Har fargen noe å si? Han sa den var god men det kan man vel ikke stole helt på

Gulhvit farge, og i området mitt har det ikke vært amf på lenge så usikker på om dette er noe bra
Ikke uvanlig med gul amfetamin.
Hvis amfetaminen er farget kan det bety mye forskjellig. Kan være urenheter fra produksjon, det kan være andre ting tilsatt i amfetaminen. Eller det kan faktisk være så enkelt som konditorfarge da enkelte dealere setter sitt eget preg på den.

Min knapp mtp på amfetamin er en eller begge av de to første
Sitat av 420master Vis innlegg
Hvis amfetaminen er farget kan det bety mye forskjellig. Kan være urenheter fra produksjon, det kan være andre ting tilsatt i amfetaminen. Eller det kan faktisk være så enkelt som konditorfarge da enkelte dealere setter sitt eget preg på den.

Min knapp mtp på amfetamin er en eller begge av de to første
Vis hele sitatet...
Sier meg enig i den første du sa. 95% av amfetamin som er gul, er gul grunnet urenheter ved produksjon. Det skal likevel sies at all "psykosespeed" jeg har vært borti, har vært hvit. Så det at amfetaminen er gul, trenger ikke nødvendigvis å bety at den er værre.
Sist endret av IW2022; 13. mai 2022 kl. 19:36.
Sitat av anonfreakv2 Vis innlegg
Sier meg enig i den første du sa. 95% av amfetamin som er gul, er gul grunnet urenheter ved produksjon. Det skal likevel sies at all "psykosespeed" jeg har vært borti, har vært hvit. Så det at amfetaminen er gul, trenger ikke nødvendigvis å bety at den er værre.
Vis hele sitatet...
Min oppfatning er vel at jo renere speed blir så kommer også bivirkningene deretter?
Sitat av 420master Vis innlegg
Min oppfatning er vel at jo renere speed blir så kommer også bivirkningene deretter?
Vis hele sitatet...
Joda, om man skiller i mellom at man hiver i seg 5 gram og deretter havner i psykose på grunn av at amfetaminen er såpass sterk. Eller at amfetaminen er tilsatt diverse eter produkter og løsemidler, samt annet skit som gjør at man havner i psykose raskere. Har dårligst erfaring med våt marzipan speed som stinker av andre produkter enn speed.
Sitat av 420master Vis innlegg
Min oppfatning er vel at jo renere speed blir så kommer også bivirkningene deretter?
Vis hele sitatet...
Jeg har motsatt erfaring, men jeg tar kun speed i doser som ikke går utover søvn og matlyst.
På den tida jeg tok litt amf var det endel som var litt gul og den minna litt mere om meth enn rein makka.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siste amfen jeg fikk var gul å det luktet dritt men funka bra, kunne få hodepine om jeg tok litt for mye. Mistenker at det var levoamf da det var mye kroppslig uro og lite til eufori.
Sitat av anonfreakv2 Vis innlegg
Sier meg enig i den første du sa. 95% av amfetamin som er gul, er gul grunnet urenheter ved produksjon. Det skal likevel sies at all "psykosespeed" jeg har vært borti, har vært hvit. Så det at amfetaminen er gul, trenger ikke nødvendigvis å bety at den er værre.
Vis hele sitatet...
Nesten all "psykosespeed" og speed med meth jeg har vært borti har vært gulaktig.
De fleste helhvite har luktet svett pung og har hatt dårlig effekt.
Snakker da om speed som ikke er kjøpt på gata men igjennom det lyse nettet.
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Nesten all "psykosespeed" og speed med meth jeg har vært borti har vært gulaktig.
De fleste helhvite har luktet svett pung og har hatt dårlig effekt.
Snakker da om speed som ikke er kjøpt på gata men igjennom det lyse nettet.
Vis hele sitatet...
Har aldri havnet i psykose av den gule personlig, uavhengig av hvor god effekt den har. Har derimot havnet i psykose av hvit amfetamin som lukter høgg og funker dårlig. Merkelig med det Den tid den sorg for min del.
Sist endret av IW2022; 14. mai 2022 kl. 21:19.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Siste gangen jeg lot meg rive med å gikk til innkjøp av amfetamin, fikk jeg en pose med 5 gram tilsynelatende fuktig, hvitt pulver. Når jeg omsider hadde kommet meg hjem etter lovbruddet, med posen på "lille-lommen- på dongeribuksa i nermere en time, så jeg at det var en helt klar væske inne i posen.

Når jeg åpnet posen og luktet, fikk jeg mildt sagt bakoversveis! Det luktet ikke sterkt på noen måte, bare på en måte kraftig amfetamin lukt, vanskelig å helt forklare.

Når jeg stakk kniven ned i posen for å hente opp det jeg trodde var marzipan av noe slag, gikk "pasten" ifra paste til pulver!

Den smakte svært bittert og kraftig. Når jeg plugget denne, fikk jeg ikke det normale "rushet" som jeg somregel får av amfmeta blandinger, men en kraftig økende følelse av vælvere, fokus og ro.

Fikk testet det med 5 forskjellige reagenstester, og alle sa det samme, utelukkende utslag på amfetamin.

Har prøvd mye bra, men dette var uten tvil det mest balanserte og velfungerende narkotiske stoffet jeg noen gang har vært så "uheldig" å få inn i kroppen!

For å svare på TS sitt spørsmål, det at speeden er gulaktig, behøver ikke være betydelig negativt, og ofte, etter en lengre tørke, kommer det ofte svært bra varer, om du ikke kjøper fra noen som ikke har integritet nok til å selge det som det er, uten å måtte spe på med rett og slett tull.

NB!
Vær forresten oppmerksom på avhengighetspotensialet med stoffet. Det kan få et tak på deg du ikke en gang kan forestille deg er mulig, fortere enn du er i stand til å oppfatte.

Peace!
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe av den beste speeden jeg har hatt har vært gul i fargen.
Pepper kommer gjerne i flere forskjellige farger samtidig som konsistensen kan variere veldig. Rosa, gul, orange og hvit er vel de man oftest finner rundt om, men jeg har også opplevd noe som var brun/sort. Konsistensen kan variere fra pulver til en veldig seig blanding (ofte kalt marsipan).

Skal du bedømme hvor god en type er, så bør du ikke gå etter fargen eller konsistensen, men heller om den løser seg godt opp i vann samtidig som smak og lukt stemmer greit. Det krever nok dessverre litt erfaring før du lærer deg å kjenne igjen innholdet på den måten, men smaken skal være bitter og ganske så kjemisk - så alt av søtt osv er nok tilsetningsstoffer. Den gule typen som finnes her i området for tiden er hvert fall ganske så god. Den er gul med en del klumper som er bortimot grønn i senter når du knuser de.


Men jeg må si som en av de andre her nevnte; det er veldig avhengighetsskapende så jeg ville ikke tatt sjansen på å prøve det bare for gøy. Selv har jeg nå 20 år med misbruk bak meg og jeg tror nok ikke du ønsker deg det livet.