Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2723
Heisann,

Jeg orker ikke bygge egen PC og vurderer heller f. eks. en Komplett-PC, ferdigbygd.

Budsjettet er ca. 15.000,-

Blir primært brukt til gaming og noe foto-redigering/Lightroom.

Hva gir meg mest for pengene tror dere?
Sitat av martialartist Vis innlegg

Hva gir meg mest for pengene tror dere?
Vis hele sitatet...
En hvilken som helst gaming pc som er satt ned på tilbud til 15 000,- på komplett.

Jeg gjør det samme selv ca hvert 4. år. Det er ikke så viktig for meg å spare 500 kr. Tid er penger (:
Sist endret av Superspurv; 13. mai 2022 kl. 15:22.
https://www.netonnet.no/art/gaming/g...1021240.11514/

Her har du en MEGET god pc for pengene. Har selv 3060ti og en I7 11700k. Kjører alle spillene som er. Denne har en 12700k som er nyere enn min prossessor.
Vil prestere å si at dette er svindel fra komplett sin side.
Geforce RTX 3060Ti, Core i5-12400F også står den med en originalpris til 18999,- kr. Virker jo helt sinnsykt.
GPU-prisene har falt dramatisk, men komplett fremstiller det som et tilbud.
Trenger du skjerm, mus, tastatur, headsett og/eller wifi adapter må det også regnes inn i budsjettet....
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Trenger du skjerm, mus, tastatur, headsett og/eller wifi adapter må det også regnes inn i budsjettet....
Vis hele sitatet...
De fleste nye hovedkort inkluderer en wifimottaker.
Sitat av anonfreakv2 Vis innlegg
De fleste nye hovedkort inkluderer en wifimottaker.
Vis hele sitatet...
Poenget hans står fortsatt, kverulant
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Poenget hans står fortsatt, kverulant
Vis hele sitatet...
Haha beklager, måtte bare si det da jeg ble litt overrasket selv over at min nye PC hadde wifi.